Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Super, tak..............Har lige väret dernede her til morgen, med en X6 20" sommerfälg. De spartler 2 store ridser og maler den op igen for 1700sek. Der var flere F430ére, Gallardo, GT-R mv. dernede og de var herreflinke og virker prof.!!

Besvaret
De var ret store og dybe og inde på midten af fälgen som om de havde fået et öksehug?
Store og dybe...
Nogle som kan anbefale et sted i Malmø' date=' da jeg har 2 mindre skræmmer/hakker??[/quote'] ...eller mindre?? Kan du beslutte dig?? :laugh: Hvis de er store og dybe, kan disse anbefales: http://www.falgrenovering.se/ Fik fixet et par fælge derinde, og det var topdollar... Kan ikke huske prisen, men vistnok omkring 2000SEK/stk., men kan gøres billigere "orange"... :thumbup:
Besvaret

NEJ - Har generalt svärt ved at beslutte mig når vi taler biler:-) Awtech som RS6 anbefalede virkede som nogle prof. guys og da jeg kom forbi dem om morgenen stod der kun +1,5mio biler + en GT-R i "reparationsstuen"............Det gav mig "ro i maven" og jeg afleverede trygt fälgen:-) Er ikke interesseret i "Orange", da det er en firmabil jeg kan träkke moms fra (halvdelen) + resten af udgiften fra i skat som en udgift i firmaet! Fik i övrigt en god historie om en Gallardo 04´ som bländede mig op i hoved da jeg kom ind: De skulle bytte en bagskärm ifm. en parkeringsskade, pris: 125.000sek (dog incl. moms) Så det bliver nok til en GT-R i stedet og den er alligevel også hurtigere:-)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...