Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Min visning har nu, på egen hånd, valgt at køre menuerne på engelsk og kanpper på svensk :rolleye: 'Nyeste' er blevet til 'What's new' og 'Vælg ikon' er blevet til 'Du kan välja en ikon till ditt meddelande från följande lista' Er der nogen der opdaterer sitet eller er min browser bare blevet multinational :tongue2:

Besvaret
Min visning har nu, på egen hånd, valgt at køre menuerne på engelsk og kanpper på svensk :rolleye: 'Nyeste' er blevet til 'What's new' og 'Vælg ikon' er blevet til 'Du kan välja en ikon till ditt meddelande från följande lista' Er der nogen der opdaterer sitet eller er min browser bare blevet multinational :tongue2:
Tror din browser har fået cookieforstoppelse :) Prøv at rense din browser-cache - og evt. også rydde op i dine småkager. Jeg er ikke bekendt med at Steen arbejder på noget.
Besvaret

Okay, slettede kager og midlertidigt gemt snask, men først i 3 forsøg blev den entydig (og dansk) :rolleye: Strange, for i samme browser session havde jeg 2 svenske sites åbne også baseret på vBulletin, og de ændrede ikke sprog eller opførsel. Kun debatten, der blev svensk med engelske menuer. Men tak for forslaget

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...