larsk Skrevet February 25, 2011 Rapporter Skrevet February 25, 2011 Min visning har nu, på egen hånd, valgt at køre menuerne på engelsk og kanpper på svensk 'Nyeste' er blevet til 'What's new' og 'Vælg ikon' er blevet til 'Du kan välja en ikon till ditt meddelande från följande lista' Er der nogen der opdaterer sitet eller er min browser bare blevet multinational
tReaX Besvaret February 25, 2011 Rapporter Besvaret February 25, 2011 Det må være din browser - intet her svensk eller engelsk ud :)
Gio Besvaret February 25, 2011 Rapporter Besvaret February 25, 2011 Min visning har nu, på egen hånd, valgt at køre menuerne på engelsk og kanpper på svensk 'Nyeste' er blevet til 'What's new' og 'Vælg ikon' er blevet til 'Du kan välja en ikon till ditt meddelande från följande lista' Er der nogen der opdaterer sitet eller er min browser bare blevet multinational Tror din browser har fået cookieforstoppelse :) Prøv at rense din browser-cache - og evt. også rydde op i dine småkager. Jeg er ikke bekendt med at Steen arbejder på noget.
larsk Besvaret February 25, 2011 Forfatter Rapporter Besvaret February 25, 2011 Okay, slettede kager og midlertidigt gemt snask, men først i 3 forsøg blev den entydig (og dansk) Strange, for i samme browser session havde jeg 2 svenske sites åbne også baseret på vBulletin, og de ændrede ikke sprog eller opførsel. Kun debatten, der blev svensk med engelske menuer. Men tak for forslaget
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu