pulse83net Skrevet March 9, 2011 Rapporter Skrevet March 9, 2011 Hej Jeg er netop flyttet til Sverige og jeg har et dansk 3 abonnement. 3 dækker jo, som I nok ved, både Danmark og Sverige til samme pris. Nu sidder jeg så og prøver at bestille bredbånd via en hjemmeside, men kan ikke bestille da det kræver at jeg har et svensk 9-cifret nummer. Hvordan grejer man den? Skal jeg have et svensk telefonnummer eller kan jeg ikke bare nøjes med mit danske her i Sverige?
Jakriborg Besvaret March 9, 2011 Rapporter Besvaret March 9, 2011 Hvis du vil integreres i det svenske, må du ud og skaffe dig et svensk nummer også :)
pulse83net Besvaret March 9, 2011 Forfatter Rapporter Besvaret March 9, 2011 Øv. Troede lige jeg kunne nøjes med det ene abonnement. Tak for svaret. :)
Pede Besvaret March 9, 2011 Rapporter Besvaret March 9, 2011 Forklar mig venligst hvordan intergration hænger sammen med et telefonnummer, tak? Har klaret os glimrende i 4 år uden. Det er jo ikke DK vi er flyttet til hvor alle skal assimileres ved indtjeck :-)
SanneJ Besvaret March 9, 2011 Rapporter Besvaret March 9, 2011 Prøv at ringe til dem! Selv Telia er jo gået væk fra at kræve svensk fastnummer ved bestilling af andre tjenester :) Har ihvertfald prøvet andre hjemmesider der også kræver svensk mobilnummer og der er det gået ved at skrive mail/ringe. Tror sgu personligt heller ikke jeg begynder at synge "du gamla du fria" hvis jeg en dag får svensk mobil:rolleye:
Thage Løbner Besvaret March 9, 2011 Rapporter Besvaret March 9, 2011 Prøv engang at ringe til teleselskaberne - der typisk reklamerer med frikald - fra et dansk mobilnr. Den går ikke - de er for nærige! Men ellers går det helt fint med dansk mobil nr her i Sverige Thage
fgd Besvaret March 11, 2011 Rapporter Besvaret March 11, 2011 Bredband Hej Jeg havde samme udfordring, brug nedenstående. http://www.bredbandsbolaget.se/ Nvh fgd
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu