bananas Besvaret April 4, 2011 Rapporter Besvaret April 4, 2011 ......Min fornemmelse er at meget meget få kører mere end de 125 i tunnellen. Det er også min - i hvert fald i myldretiden, hvor jeg har kørt. Jeg har kan slet ikke huske at have bemærket nogen overhale mig med noget som jeg vurderede som voldsom høj hastighed, mens jeg lå med 90 km/t. Og slet ikke hasarderet. Mit indtryk er at folk blæser meget mindre igennem end for nogen år siden - finanskrisen og rekordhøje bensinpriser har nok sat sit præg på folks lyst til at brænde ekstra benzin af.
repeat Besvaret April 5, 2011 Rapporter Besvaret April 5, 2011 Ved at min kone tit er blevet lidt skræmt i tunnelen, men det drejer sig mest om folk som ligger lige oppe i røven og blinker. Jeg køre over ret tit, og vil da sige at der er nogen der køre rigtig stærkt. men er sgu selv ret ligeglad da jeg ligger med 93km, fart pilot og inde til højre. Læste nu også Brians første indlæg som et forsøg på at være morsom, så ingen pis i kog her. Tillykke med kontrakten..
Kvalm Besvaret April 5, 2011 Rapporter Besvaret April 5, 2011 ...da jeg ligger med 93 km/t... Hvorfor dog det?
repeat Besvaret April 5, 2011 Rapporter Besvaret April 5, 2011 Det er tillladt at køre 90 km i timen dernede, så jeg sætter den på 90 og lidt over, da jeg ved at mit speedometer er lidt "bagefter" Så de 93 var et skud.
CoolAIR Besvaret April 8, 2011 Rapporter Besvaret April 8, 2011 Hvorfor dog det? Aha, så du er en af dem der leger politibetjent når der er nogen der kører 93 km/t?
Kvalm Besvaret April 8, 2011 Rapporter Besvaret April 8, 2011 Trunten kan ikke afleveres i dagis før kl 8 og jeg skal være i Tåstrup kl 08.30 hos kunde. Så i må gerne være søde at holde lidt øje med bagfra kommende trafik :D Det blev måske idag kl. 16 "hjemad" mod Sverige istedet? :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu