Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
kan kun grine over 2 personer her inde på dette forum der har kommenteret. De mest hjernedøde kommentarer at komme med!! Håber fandeme i selv kører galt en dag hvor det går mere galt for jer.... men nå nej' date=' i er jo STJERNE BILLISTER som kører præcis, som den dag i tog kørekortet for første gang... latterlige tabere!![/quote'] Hvis det ikke er uopmærksomhed som er skyld i ulykken, hvad er det så? Og tal for øvrigt pænt, der er ikke nogen her der sviner dig til... Der bliver blot kommenteret på at det var godt at det ikke skete et sted med mange fodgængere, og talt om hvad årsagen kan være...
Besvaret
kan kun grine over 2 personer her inde på dette forum der har kommenteret. De mest hjernedøde kommentarer at komme med!! Håber fandeme i selv kører galt en dag hvor det går mere galt for jer.... men nå nej' date=' i er jo STJERNE BILLISTER som kører præcis, som den dag i tog kørekortet for første gang... latterlige tabere!![/quote'] Jeg har da lavet et par bommeret i min tid som billist, men aldrig i tørt føre, 15meter bred motorvej og med god sigt.....og så har jeg vist ikke kaldet dig hjernedød....endnu....men efter din reaktion her, er det jo ikke nødvendigt...:rolleye:
Besvaret
Hold fast hvor er nogen af jer dumme at høre på.. Et øjebliks uopmærksomhed kan ske for selv den bedste.... hvorfor skal i være så skide fordømmende?.... i er sikkert ikke en pind bedre selv.. Hvad havde i gjort hvis personen er skadet med ryggen resten af livet??... eller var kommet endnu mere til skade ved uheldet.... havde i så været lige sådan?... det er jo til at brække sig over! øv!!
Så havde jeg kommenteret anderledes, såvel som hvis det var et ældre ægtepar bilen holdt ovenpå!!!
Besvaret

Sikkert og vist! Men man er IKKE uopmærksom i ét sekund når man laver det dér... Bilen ændrer ikke retning og nedlægger 25-30 meter autoværn af sig selv..... Det kræver en del "flere" sekunder at ende der.....

Hold fast hvor er nogen af jer dumme at høre på.. Et øjebliks uopmærksomhed kan ske for selv den bedste.... hvorfor skal i være så skide fordømmende?.... i er sikkert ikke en pind bedre selv.. Hvad havde i gjort hvis personen er skadet med ryggen resten af livet??... eller var kommet endnu mere til skade ved uheldet.... havde i så været lige sådan?... det er jo til at brække sig over! øv!!
Besvaret

Som jeg kan se det på Google Street View, så har hun ramt enden af autoværnet og slæbt klodsen med ca 30 meter henad autoværnet. Der er rumlestriber samt blød rabat inden. Hvis hun orienterer sig over venstre skulder, så ville bilen trække med til venstre istedet for ud i rabatten. Så enten har hun fået et ildebefindende eller også har hun lavet alt muligt andet end at køre bil....På det sted går det ligeud og fletter med motorvejen og kommer fra en svag højrekurve....og det kunne jo også indikere at hun har lavet andet end at køre bil idet hun måske bare fortsatte med at holde i rattet som hun havde gjort på tilkørslen. Jeg tror du skal gi' hende et togkort fremover. ;)

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
  • Tilføj...