Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Vi overvejer at købe en seng, som desværre befinder sig i Åhus (ved Kristianstad). Nogen der har en idé om, hvad det evt. koster at få sådan en fætter (og ja, jeg skal nok også undersøge det selv med firmaerne, men hvis nu nogen havde et bud ;) )fragtet og kan I anbefale et fragtfirma?

Besvaret

Jeg havde et problem med en palle som skulle køres under 1 mil. Jeg endte med at måtte bede leverandøren/sælgeren booke transport, da alle relevante firmaer afviste mig som privat. Sælgeren valgte, overraskende for mig, at sende med postens distribution, og det fungerede fint og var til at betale. Ved ikke om de accepterer private kunder? http://www.posten.se/c/pexspecialtjanster (Selvom jeg stadig mener du bør bestikke en ven der har bil med krog og leje en anhænger (mindre end 300 sek/dag), og så selv hente møblet :laugh:)

Besvaret

Tak, jeg undersøger posten og Akkafrakt :thumbup: Jeg tror ikke jeg umiddelbart kender nogen, der gider køre til Kristianstad og tilbage igen - hvis jeg da overhovedet kender nogen, der har bil med krog på...hmmm...

Besvaret
Tak, jeg undersøger posten og Akkafrakt :thumbup: Jeg tror ikke jeg umiddelbart kender nogen, der gider køre til Kristianstad og tilbage igen - hvis jeg da overhovedet kender nogen, der har bil med krog på...hmmm...
Ellers find en ven, der gider køre og så lej bil hos Eurorent. Eller find en herinde der kan overtales - så kan I også se sengen før køb.
  • 1 month later...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...