Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Heey aller sammen Ja er der nogle der kender en hjemmeside ligesom der er i DK hvor man kan se hva der skrevet op ved sidste syn.. gerne både biler og MC.. På forhånd tak for hjælpen..

Besvaret

Kan ikke huske om det er via login på bilprovningen.se eller transportstyrelsen.se du kan se det. Men der er en historik på de seneste besiktningar. (Det er sgu' nok bilprovningen.se, når jeg lige tænker lidt over det. :P Tror jeg skal have lidt mere kaffe....)

Besvaret
Kan ikke huske om det er via login på bilprovningen.se eller transportstyrelsen.se du kan se det. Men der er en historik på de seneste besiktningar. (Det er sgu' nok bilprovningen.se' date=' når jeg lige tænker lidt over det. :P Tror jeg skal have lidt mere kaffe....)[/quote'] Jeg har lige luret rundt inde på transportstyrelsens hjemmeside da jeg skulle bestille et nyt skylt og der fandt jeg ikke umiddelbart noget med oversigt fra besiktningen :)
Besvaret
Jeg har lige luret rundt inde på transportstyrelsens hjemmeside da jeg skulle bestille et nyt skylt og der fandt jeg ikke umiddelbart noget med oversigt fra besiktningen :)
Så er det nok på bilprövningens hjemmeside. Det giver jo egentlig også meget god mening :)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...