Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Godaften 2 all you Får 3 år siden skiftet jeg mit Danske kørekort ud med det Svenske. Da det ville være nemt, fx. bruge det som Id i Sverige... Nu er jeg så uheldigt at jeg har tabt mit pung hvor kørekort også befandt sig. Hvad skal jeg gøre nu ?? Skal tage og søge om en ny i DK eller SE ? Har prøvet selv at surfe på google men fandt desværre ikke nogen svar. Men venlig hilsen Jeppe

Besvaret
Godaften 2 all you Får 3 år siden skiftet jeg mit Danske kørekort ud med det Svenske. Da det ville være nemt, fx. bruge det som Id i Sverige... Nu er jeg så uheldigt at jeg har tabt mit pung hvor kørekort også befandt sig. Hvad skal jeg gøre nu ?? Skal tage og søge om en ny i DK eller SE ? Har prøvet selv at surfe på google men fandt desværre ikke nogen svar. Men venlig hilsen Jeppe
Flyt til DK i 3 uger, søg om en nyt kørekort......
Besvaret
Hej RS6 Du mener ikke at, jeg kan få en ny i SE selvom jeg har haft det Svenske "Byttet fra Dansk"
Hmm...jeg tvivler, det er jo udstedt på baggrund af det danske, og da du pt. intet har risikere du at skulle tage et nyt.....men ring til polisen i morgen, de kan nok svare dig...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...