jeppeogtina Skrevet May 11, 2011 Rapporter Skrevet May 11, 2011 Godaften 2 all you Får 3 år siden skiftet jeg mit Danske kørekort ud med det Svenske. Da det ville være nemt, fx. bruge det som Id i Sverige... Nu er jeg så uheldigt at jeg har tabt mit pung hvor kørekort også befandt sig. Hvad skal jeg gøre nu ?? Skal tage og søge om en ny i DK eller SE ? Har prøvet selv at surfe på google men fandt desværre ikke nogen svar. Men venlig hilsen Jeppe
RS6 Besvaret May 11, 2011 Rapporter Besvaret May 11, 2011 Godaften 2 all you Får 3 år siden skiftet jeg mit Danske kørekort ud med det Svenske. Da det ville være nemt, fx. bruge det som Id i Sverige... Nu er jeg så uheldigt at jeg har tabt mit pung hvor kørekort også befandt sig. Hvad skal jeg gøre nu ?? Skal tage og søge om en ny i DK eller SE ? Har prøvet selv at surfe på google men fandt desværre ikke nogen svar. Men venlig hilsen Jeppe Flyt til DK i 3 uger, søg om en nyt kørekort......
jeppeogtina Besvaret May 11, 2011 Forfatter Rapporter Besvaret May 11, 2011 Hej RS6 Du mener ikke at, jeg kan få en ny i SE selvom jeg har haft det Svenske "Byttet fra Dansk"
RS6 Besvaret May 11, 2011 Rapporter Besvaret May 11, 2011 Hej RS6 Du mener ikke at, jeg kan få en ny i SE selvom jeg har haft det Svenske "Byttet fra Dansk" Hmm...jeg tvivler, det er jo udstedt på baggrund af det danske, og da du pt. intet har risikere du at skulle tage et nyt.....men ring til polisen i morgen, de kan nok svare dig...
Gio Besvaret May 11, 2011 Rapporter Besvaret May 11, 2011 Har prøvet selv at surfe på google men fandt desværre ikke nogen svar. Se om der er noget du kan bruge her.
skallstorp Besvaret May 12, 2011 Rapporter Besvaret May 12, 2011 Körekort Jeg kan ikke se hvorfor man ikke skulle kunne få et nyt. Polisen har jo alle oplysninger liggende...
Homer Besvaret May 12, 2011 Rapporter Besvaret May 12, 2011 Flyt til DK i 3 uger' date=' søg om en nyt kørekort......[/quote'] Det var da at gå over åen efter vand!! Tjek her: http://www.korkortsportalen.se/jag-har-forlorat-mitt-korkort/stulet-borttappat/
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu