keno Skrevet May 12, 2011 Rapporter Skrevet May 12, 2011 Er der noge herinde der ved hvilken fagforening man skal meldes ind her i SE når man har en uddannelse som Maskintekniker/Produktionsteknolog ? Det virker ikke som om at man har den uddannelse her i Sverige, eller er der nogen der ved hvad den uddannelse hedder her???
Ann Besvaret May 12, 2011 Rapporter Besvaret May 12, 2011 Maskintekniker hedder ... maskintekniker. Se jobopslag:http://vakanser.se/tagg/maskintekniker/
keno Besvaret May 12, 2011 Forfatter Rapporter Besvaret May 12, 2011 Jeg må desværre skuffe dig, en uddannelse i DK som Maskintekniker er ikke det samme som en Maskintekniker i SE, i DK er en MT lige et trin under ingeniør og i SE er en MT en der vedligeholder maskiner.... Så det er ikke lige det samme.
sømmet Besvaret May 14, 2011 Rapporter Besvaret May 14, 2011 Prøv at kigge på unionen.se. Der var jeg medlem da jeg i sin tid arbejdede i SE som teknisk assistent (den uddannelse findes heller ikke i Sverige), og manden som arbejder som ingeniør i SE er også medlem dér. /Lisa
dan Besvaret May 15, 2011 Rapporter Besvaret May 15, 2011 rigtig mange er i alfa kassen - det er vist en der opsamler mange forskellige erhverv
keno Besvaret May 15, 2011 Forfatter Rapporter Besvaret May 15, 2011 Super, jeg prøver at kontakte dem..
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu