ronny85 Skrevet June 7, 2011 Rapporter Skrevet June 7, 2011 Hej Når jeg tager bussen i sverige, kører jeg mit jojokort på en kort læser. Bliver det lageret nogle steder Mvh Ronny
sup3rior Besvaret June 7, 2011 Rapporter Besvaret June 7, 2011 Hej Når jeg tager bussen i sverige, kører jeg mit jojokort på en kort læser. Bliver det lageret nogle steder Mvh Ronny Logikken vil diktere at Skånetrafikken lagrer disse data, da de jo danner grundlag for afregning af dit kort...
briped Besvaret June 7, 2011 Rapporter Besvaret June 7, 2011 Ja det bliver registreret på kortnummeret. Skånetrafikken bruger det eks. til at kontrollere om du rent faktisk har kørt i bussen/toget som du søger kompensation pga. forsinkelse for (been there, done that) :)
jolin Besvaret June 7, 2011 Rapporter Besvaret June 7, 2011 Ja det bliver registreret på kortnummeret. Skånetrafikken bruger det eks. til at kontrollere om du rent faktisk har kørt i bussen/toget som du søger kompensation pga. forsinkelse for (been there' date=' done that) :)[/quote'] Nu er det jo langt fra altid at togpersonalet har skannere med når de kontrollerer billetter i toget, eller at de overhovedet kan komme rundt og skanne folks kort. Men hvis man søger om kompensation på en afgang hvor der ens kort samtidig er skannet i en bus eller i et andet tog, så har man vist et forklaringsproblem
bananas Besvaret June 7, 2011 Rapporter Besvaret June 7, 2011 Men hvis man søger om kompensation på en afgang hvor der ens kort samtidig er skannet i en bus eller i et andet tog, så har man vist et forklaringsproblem Forklaringen må vel være at man kom til at blande nogen af alle de 117 opståede forsinkelser lidt sammen med hensyn til tid og dato - men naturligvis kan man ikke få en garantibillet for netop den blanket.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu