Kim H Skrevet June 15, 2011 Rapporter Skrevet June 15, 2011 Jeg har netop anskaffet en HTC Sensation, så jeg kan blive lidt moderne Den giver mig desværre nogle udfordringer, når jeg går på nettet med den. Her på Sunddebatten går det fint Når jeg vil bruge min webmail får jeg problemer ... I nogle felter får jeg vist tastaturet, så jeg kan skrive f.eks. modtager og emne I selve tekst-feltet - som jo er væsentligt i en e-mail - sker der ingenting - intet tastatur "popper op" - absolut "nada" Telefonen er helt ny - kører Android 2.3 ... Nogen som har forslag til løsning ? Vil forsøge at få hjælp fra HTC - men lytter også gerne til råd og erfaringer herfra :th2:
larsk Besvaret June 16, 2011 Rapporter Besvaret June 16, 2011 Har du prøvet at 'tappe' på tekstfeltet? Det kalder tastaturet frem på min htc android.
briped Besvaret June 16, 2011 Rapporter Besvaret June 16, 2011 Hvilken webmail? Både Gmail og Hotmail virker fint gennem browseren på min Samsung Galaxy S II. Nogen webmail bruger, så vidt jeg lige husker, nogen dynamisk DIV blokke og noget JavaScript og pjat, for at kunne lave stavekontrol mv. det kunne jeg forestille mig kunne skabe nogen problemer.
Kim H Besvaret June 16, 2011 Forfatter Rapporter Besvaret June 16, 2011 Min webmail "bor" hos teleservice.net - som er min ISP. Deres support har oplyst at der er tale om et java-issue, og at jeg skal vælge text-format i stedet for HTML. Og så fungerer det faktisk. Takker alle for udvist interesse.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu