Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hvordan hänger tingene sammen, når man skal have udbetalt erstatning fra forsikringen ved "sags-skader"? Når forsikringen accpeterer kravet, får man så pengene på kontoen eller skal man selv lägge ud og köbe lige präcis dét, der er ödelagt? eller kan man välge at bruge dem på noget andet? Og så et sidste spörgsmål; Når man behöver prof-hjälp til at få skaden "rettet" op igen (vi taler om en höj häk, der skal graves op og så ned med de nye planter) däkker forsikringen så også arbejdsomkostninger?

Besvaret

Det er nok lidt forskelligt men til sammenligning fik vi ved en vandskade udbetalt det beløb for de skadede værdier minus selvrisiko og det nye gulv der skulle lægges kom der et gulvfirma og lagde for os. Fodpaneler købte vi selv hos Knud Larsen i DK som de så monterede. Regningen skulle bare sendes til forsikringen og så kom der penge for det også.

Besvaret
Er der ikke flere' date=' der har fået erstatning udbetalt fra deres forsikring af den ene eller anden årsag?[/quote'] I en helt anden boldgade: Dækket briller, der var blevet ødelagt. Her indsatte de blot beløbet på min konto, så kunne jeg selv bestemme, hvad jeg ville købe i stedet. (Jeg havde fået et tilbud på et par nye, som de så gik ud fra).

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...