Jump to content

Min email er blevet 3f medlem....

Recommended Posts

Skrevet

Min private email er ved en fejl kommet ind i 3f systemet. En gut med næsten samme navn som mig, har åbenbart meldt sig ind i 3f og fået oplyst forkert email. Jeg har gentagne gange bedt både ham og 3f om at ændre emailen, uden held, jeg modtager stadig både nyhedsmails og anden information til ham. Nu overvejer jeg om ikke bare jeg skulle melde ham ud.....??!! :)

Besvaret
Min private email er ved en fejl kommet ind i 3f systemet. En gut med næsten samme navn som mig, har åbenbart meldt sig ind i 3f og fået oplyst forkert email. Jeg har gentagne gange bedt både ham og 3f om at ændre emailen, uden held, jeg modtager stadig både nyhedsmails og anden information til ham. Nu overvejer jeg om ikke bare jeg skulle melde ham ud.....??!! :)
Du smider den bare til forbrugerombudsmandens spam tjeneste, med forklaring af du aldrig har tilmeldt dig ligesom du ikke kan slippe ud igen... Så får de en tur med hammeren derinde...
Besvaret
Du smider den bare til forbrugerombudsmandens spam tjeneste' date=' med forklaring af du aldrig har tilmeldt dig ligesom du ikke kan slippe ud igen... Så får de en tur med hammeren derinde...[/quote'] God ide! Men syntes nu også det ville være ok at melde ham ud af 3f.....

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...