PSAUSA Skrevet August 31, 2011 Rapporter Skrevet August 31, 2011 Hej Jeg er ikke så krævende, og skal ikke købe en ødegård eller et træhus. Men jeg ville gerne vise et typisk svensk hus frem til et par amerikanere! Meget gerne i nærheden af Malmø! Skriv endelig hvis du har nogle ideer! Jeg skal "bruge" det i morgen eftermiddag! På forhånd tak!
newport Besvaret August 31, 2011 Rapporter Besvaret August 31, 2011 Det kan godt nok IKKE være svært at finde
Paul Besvaret August 31, 2011 Rapporter Besvaret August 31, 2011 Jeg ville gerne vise et typisk svensk hus frem til et par amerikanere! Meget gerne i nærheden af Malmø Øhh... typisk svensk træhus? :) Det kommer jo lidt an på hvad du mener med typisk, men et typisk svensk træhus for mig ligger lidt inde i Skåne. Især riksväg 23 fra E22 op mod Höör er rigtig flot med træhuse, specielt Gamla Bo lige inden Ringsjön. Hvis de vil se bindingsværkshuse, så ligger der nogle i Malmös centrum omkring Lilla Torget.
PSAUSA Besvaret September 1, 2011 Forfatter Rapporter Besvaret September 1, 2011 Det er noget i den her retning!!! Paul: Der er bare lidt langt a kører op omkring Ringsjön, men eller mange tak!!!!! ;)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu