Marraffay Skrevet August 31, 2011 Rapporter Skrevet August 31, 2011 Er på udkig efter lidt blandet hifi... receivere, højttalere og hovedtelefoner osv... Leder efter en hifibutik hvor man kan opleve produktet INDEN man køber det. Men hvilke butikker ligger i Malmø hvis man ser bort fra Elgiganten, SIBA osv?
jacobe Besvaret August 31, 2011 Rapporter Besvaret August 31, 2011 Hifiklubben findes skam også i Sverige
Marraffay Besvaret August 31, 2011 Forfatter Rapporter Besvaret August 31, 2011 Yes, i know, men udover den så :)
briped Besvaret August 31, 2011 Rapporter Besvaret August 31, 2011 Lagde mærke til at der var en eller anden Hi-Fi butik nede i nærheden af Turning Torso da jeg kørte rundt dernede i sidste uge. Jeg kan dog ikke huske hvor eller hvad den hed. Det var ikke Hi-Fi klubben.
Pede Besvaret September 1, 2011 Rapporter Besvaret September 1, 2011 Hifi Skåne, Spångatan 4, en lille sidegade v/ Triangeln. En rigtig hifi biks med personale der rent faktisk ved noget.
credde Besvaret September 1, 2011 Rapporter Besvaret September 1, 2011 Lagde mærke til at der var en eller anden Hi-Fi butik nede i nærheden af Turning Torso da jeg kørte rundt dernede i sidste uge. Jeg kan dog ikke huske hvor eller hvad den hed. Det var ikke Hi-Fi klubben. Det må vist være: http://www.hificenter.se/ på Citadelssvägen 32 du tænker på.
Marraffay Besvaret September 1, 2011 Forfatter Rapporter Besvaret September 1, 2011 Smukt, så har jeg lidt at gå efter! Tak for tips'ne!
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu