Jump to content

Vægtafgift (fordonsskatt) for en helt ny Peugeot 107

Recommended Posts

Skrevet

Hej folks, Er der nogen herinde, der ved hvor meget man skal betale i vægtafgift for en nykøbt Peugeot 107 i Sverige? Jeg har kigget lidt i flere tidligere tråde om vægtafgifter, men synes at de links folk havde postet enten ikke virker længere eller også at de ikke viser det jeg har brug for. Håber nogen kan hjælpe mig:) Vh. Hvalen

Besvaret

Tusind tak for jeres svar. Nu er det helt klart. Alle tiders at det er så billigt! Men underligt egentlig at selve prisen på bilen ikke er billigere. 115.000SEK, det er jo nogenlunde det samme som man betaler for en P107 i dk... Men tak skal i have igen! /Hvalen

Besvaret
Men underligt egentlig at selve prisen på bilen ikke er billigere. 115.000SEK' date=' det er jo nogenlunde det samme som man betaler for en P107 i dk[/quote'] Jow, men for nye biler i DK er der jo en bundgrænse vedr. registreringsafgift, ligesom der er fradrag i afgiften for sikkerhedsudstyr mv. DU ser her hvoledes: www.bilpriser.dk/guide.do?guideid=91 Tommelfingerregel: Jo dyrere bil - jo mere i besparelse :th2:
Besvaret

De 115.000 sek på bytbil er faktisk også lidt dyrt da du hos peugeot.se kan få en til samme pris med komfortpakke, automatgear og så kan du sikkert forhandle prisen lidt ned Samme bil og specs ligger til 130.000 danske på den danske side og ca. 95.000 danske på den svenske side så besparelsen er da betydelig.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...