Bernd Skrevet September 18, 2011 Rapporter Skrevet September 18, 2011 Hej! Jeg er svensker og vil flytte fra Malmø til København. Jeg syns dog at det er svært at finde en lejelejlighed på nettet (boligportal, etc) der passer mig. Er der nogen som er interessered i at bytte lejlighed eller har tips hvordan jeg kan finde en god lejlighed? Måske adresser eller andre hjemmesider? Tak på førhånd! Mvh Bernd
Markowitch Besvaret September 18, 2011 Rapporter Besvaret September 18, 2011 Prøv at spørge inde på www.boligdebatten.dk Hvis du skal arbejde i København, så kan du komme ind under ordningen for fleksibel udlejning, der sikrer dig en hurtig adgang til almennyttige boliger.
los Besvaret September 19, 2011 Rapporter Besvaret September 19, 2011 Du kan få en lejebolig hurtigt via boligbutikken http://www.boligbutikken-for-ht.dk/søg-bolig/ledige-boliger.aspx
MissCath Besvaret September 19, 2011 Rapporter Besvaret September 19, 2011 Prøv at spørge inde på www.boligdebatten.dk Hvis du skal arbejde i København, så kan du komme ind under ordningen for fleksibel udlejning, der sikrer dig en hurtig adgang til almennyttige boliger. Har du noget mere info på den ordning? :-)
Thomas Mortensen Besvaret November 15, 2011 Rapporter Besvaret November 15, 2011 Hej Jeg har en lejlighed i København på Mellemforts alle 2, 2300 KBH S jeg lejer ud og har brug for e ny lejer til D 1st. den koster 6000 kr om måneden plus forbrug, du kan sende mig en pm på min profil her hvis det skulle være noget. Skal du bruge et billigt flyttefirma til københavn kan jeg anbefale www.flyttefirmaet.dk/flyttefirma_københavn.asp
mortesen Besvaret December 8, 2011 Rapporter Besvaret December 8, 2011 hvis du stadig søger efter et Lejligheder i København Jeg kender en god hjemmeside for dig. tjek BoligMap.dk og måske finder du noget, du er på udkig efter
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu