Mette Skrevet October 13, 2011 Rapporter Skrevet October 13, 2011 Er der nogen der har erfaring med http://www.redo.se/ vedr. bilforsikring?
PSAUSA Besvaret October 13, 2011 Rapporter Besvaret October 13, 2011 har ingen erfaring med dem, men kan du få det billigere her end på Insplanet.se???? Jeg kan der godt nok ikke!!!!!
SanneJ Besvaret October 14, 2011 Rapporter Besvaret October 14, 2011 har ingen erfaring med dem, men kan du få det billigere her end på Insplanet.se???? Jeg kan der godt nok ikke!!!!!Tja, jeg har flere gange fundet billigere forsikring end via insplanet! Virker ikke som om de har alle variable på insplanet, så dem giver jeg ikke meget for längere.
Mette Besvaret October 15, 2011 Forfatter Rapporter Besvaret October 15, 2011 Det var faktisk Insplanet som "fandt" dem. De var 550,- billigere pr. år end vores nuværende, så vi har skiftet.
Mette Besvaret October 19, 2011 Forfatter Rapporter Besvaret October 19, 2011 Jeg vil lige dele en lidt spøjs historie. Vi havde Codan forsikring på den ene bil - 4015,- ville de have fra 17.10 og et år frem. Lige meget nok (gammel bil, kører næsten ikke, 20+ år uden skader m.v.), så jeg ringede til dem og kunne få en rabatteret pris på 3788,-. Stadig noget højt synes vi. Kontaktede Insplanet som henviste til Redo. De ville have 3444,-. Fint nok. Vi byttede i mandags. Betingelserne kom i går........og var ikke som lovet. Ingen assistance som vi blev lovet og vognskadeselvrisikoen var på 6000,- istedet for 3000,- som vi havde hos Codan (og som Redo havde lovet til 3000,-). Ringede derind.......og de ville have 3900,- for de "nye" betingelser som de jo havde lovet mig til 3444,-. Magen til snyderi tænkte jeg..........ringede til Codan og sagde at vi gerne ville acceptere tilbuddet til 3788,- fra i fredags. Men nu skulle de lige regne på det, da vi ikke længere var kunder.............shit var min tanke og ventetiden i røret forekom lang...........hun vendte tilbage, havde regnet på det og ville tilbyde os samme forsikring som vi havde for en uge siden.......prisen var 3238,-! Øhhhhhhhhhhhhhhh..............ja tak :) ...........men hvad sørensen er den af, vil hellere give "nye" kunder en god pris end at sørge for at "gamle" kunder bliver i butikken.
Menace Besvaret October 19, 2011 Rapporter Besvaret October 19, 2011 Sådan er det vist i sverige... loyalitet betaler sig ikke, så vidt jeg har kunne læse mig til, men det gælder om at shoppe nye forsikringer hvert år
Toft Besvaret October 20, 2011 Rapporter Besvaret October 20, 2011 Jeg vil lige dele en lidt spøjs historie. Vi havde Codan forsikring på den ene bil - 4015,- ville de have fra 17.10 og et år frem. Lige meget nok (gammel bil, kører næsten ikke, 20+ år uden skader m.v.), så jeg ringede til dem og kunne få en rabatteret pris på 3788,-. Stadig noget højt synes vi. Kontaktede Insplanet som henviste til Redo. De ville have 3444,-. Fint nok. Vi byttede i mandags. Betingelserne kom i går........og var ikke som lovet. Ingen assistance som vi blev lovet og vognskadeselvrisikoen var på 6000,- istedet for 3000,- som vi havde hos Codan (og som Redo havde lovet til 3000,-). Ringede derind.......og de ville have 3900,- for de "nye" betingelser som de jo havde lovet mig til 3444,-. Magen til snyderi tænkte jeg..........ringede til Codan og sagde at vi gerne ville acceptere tilbuddet til 3788,- fra i fredags. Men nu skulle de lige regne på det, da vi ikke længere var kunder.............shit var min tanke og ventetiden i røret forekom lang...........hun vendte tilbage, havde regnet på det og ville tilbyde os samme forsikring som vi havde for en uge siden.......prisen var 3238,-! Øhhhhhhhhhhhhhhh..............ja tak :) ...........men hvad sørensen er den af, vil hellere give "nye" kunder en god pris end at sørge for at "gamle" kunder bliver i butikken. LOL velkommen til den virkelige verden Mette, har jo prøvet at forklare dig tidligere, at diverse selskabers bedste kunder, det er nye kunder... Det der god kunde-tilhørsforhold og loyalitetsknald hmhm altså Men super btw, så må vi håbe den lille røde holder en sæson til :) Der er også noget der hedder tilhørsforhold og at være en god kunde.. taget fra: http://www.sunddebat.com/showthread.php?t=20728&p=237342#post237342
Mette Besvaret October 20, 2011 Forfatter Rapporter Besvaret October 20, 2011 Ja jeg må jo give dig ret :) He he.............det satser vi også på ..............og ellers bliver I helt sikkert inviteret til gravøl......
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu