gika1234 Skrevet October 20, 2011 Rapporter Skrevet October 20, 2011 Kære alle :) Jeg kører fra Kronetorpsgatan (Kirseberg) og til afkørslen Avedøre Holme, Hvidovre (tæt på virksomhederne på holmen). Jeg arbejder lige overfor Friheden station, så der er også mulighed for at blive sat af der, hvis du skal videre med et S-tog. Jeg er fleksibel - men vil gerne køre fra Malmø mellem kl. 7.00 og 7.30 om morgenen med ankomst til Hvidovre ca 35-40 minutter efter. Jeg kører hjem omkring 15.30 - alt efter mødetider. Jeg har mulighed for at køre tidligere eller blive længere hvis der ind imellem er behov for det - bare det er aftalt på forhånd. Du skal helst selv have bil, da jeg nogen gange arbejder hjemmefra en dag om ugen - typisk onsdag. Puha, broen og benzinen er dyr. Det ville være dejligt, hvis vi kunne dele. Skriv gerne på min mail: gittekaya@hotmail.com En dejlig dag til jer alle
skallstorp Besvaret October 20, 2011 Rapporter Besvaret October 20, 2011 Jeg har desvärre ikke behov for transport. Men vil ligesom Brian sige at det er et godt initiativ. Det er bare så hundedyrt efterhånden. Pröver at overtale min mand til at tage toget, men han glor bare mystisk på mig, haha.
larscph Besvaret October 20, 2011 Rapporter Besvaret October 20, 2011 Pröver at overtale min mand til at tage toget' date=' men han glor bare mystisk på mig, haha.[/quote'] hehe... Dén form for samkørsel kan jeg nu godt forstå han ikke vil ud i :D
skallstorp Besvaret October 21, 2011 Rapporter Besvaret October 21, 2011 hehe... Dén form for samkørsel kan jeg nu godt forstå han ikke vil ud i :D Hmm
gika1234 Besvaret January 9, 2012 Forfatter Rapporter Besvaret January 9, 2012 Det er stadig aktuelt og jeg kører også gerne med andre :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu