kasperandersen Skrevet November 5, 2011 Rapporter Skrevet November 5, 2011 Hej alle! Jeg har planer om at flytte til Malmö om 1,5 års tid, når jeg er færdig med min uddannelse. I den forbindelse vil jeg så småt begynde at se på hvad man kan få for pengene og hvilke områder der kunne være noget for mig. Jeg stødte på dette link da jeg googlede lidt rundt om emnet: http://dindebat.dk/liv-sjael/443258-dansker-ghettoer-i-malmoe-og-omegn.html Tråden er 4 år gammel - er der noget der har ændret sig siden da, eller er området Bunkeflostrand stadig attraktivt? Jeg synes klart at det er et plus at der er mange danskere i området og at der er fred og ro. Det er vigtigere at det er forholdsvist tæt på broen end at det er tæt på centrum. :-) På hvilke hjemmesider kan jeg finde lejligheder til salg med billeder osv.? Vh. Kasper
Kvalm Besvaret November 5, 2011 Rapporter Besvaret November 5, 2011 I princippet står det hele hér: www.sunddebat.com/content.php?r=11-Bolig/ - også hvordan du finder den. Men overvej rigtig meget din daglige transportform, så boligen ligger godt ift. hverdagen...
kasperandersen Besvaret November 5, 2011 Forfatter Rapporter Besvaret November 5, 2011 Tak - vil jeg se nærmere på :-)
larscph Besvaret November 5, 2011 Rapporter Besvaret November 5, 2011 Et råd - overvej det med afstand til centrum / stationen en ekstra gang. Selv om den daglige transport klares i bil så er det altså en fordel at det også fungerer med offentlig transport til hvor man bor. Men ellers er det nok Andeby (Annestad) og omegn du skal se nærmere på ud fra de kriterier du har stillet op.
Vicksen Besvaret November 5, 2011 Rapporter Besvaret November 5, 2011 Du kan eventuelt bruge www.hemnet.se, hvor du kan plotte dine søgekriterier ind. Den er nem at bruge, og du har samtidig mulighed for, at se en kalkyle i forbindelse med købet :)
Troejborg Besvaret November 5, 2011 Rapporter Besvaret November 5, 2011 Jeg synes du skal overveje det ekstra nøje, når det drejer sig om køb.... Jeg ville IKKE købe i Annestad eller lejligheder generelt i bunkefloblokkene... For mig er det alt for risikabelt, i og med at det er rigtig svært at sælge til en god pris igen - hvad jeg har hørt.... Jeg har også set rundt omkring, at der er mange lejligheder der rigtig længe står til salg... Overvej om det er investeringen værd, ifht. andre områder i Malmø... Jeg ser det nemlig absolut ikke som en god investering i bunkeflo, ifht. så mange andre områder rundt omkring i Malmø.. og jo her er stadig en del danskere... men absolut ikke i samme stil som før hen... vi møder lige så tit svenskere som vi møder danskere... Men jeg synes desværre at dele af det herude er begyndt at blive lidt for meget ghettoer til den forkerte side... hmm ja alt i alt, det var ikke et sted jeg ville købe noget som helst, vi lejer indtil vi er nået det punkt i vores liv, hvor det er på tide at få vores eget et godt sted..
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu