Thage Løbner Skrevet November 25, 2011 Rapporter Skrevet November 25, 2011 Hej. Det er snart længe siden, jeg solgte min lejlighed i Malmø, så nu har jeg taget mig sammen til at købe en anden i Ribe. Nu gælder det om at få det jordiske gods flyttet fra depot i Malmø, til min nye lejlighed i Ribe. Skidtet fylder 8 m2 ( betaler jeg for opbevaring), så det vil jo være lidt flot at hyre en flyttebus til flytningen. Er der nogen der kender flyttefirma, der kører opsamlingsture, der kan passe til mit behov - eller er der nogen der ved, hvordan man fixer en sådan lille opgave i en kold januar måned? Takker på forhånd. Hilsener Thage
Camilla Julie Frederiksen Besvaret April 10, 2013 Rapporter Besvaret April 10, 2013 Prøv at kontakte de bornholmske flyttemænd, hvis de alligevel skal fra Bornholm til Jylland vil de måske tage noget med lidt ad vejen...
jacobe Besvaret April 10, 2013 Rapporter Besvaret April 10, 2013 Camilla, velkommen til forummet, men du skal måske lige kigge på datoen for sidste indlæg, inden du svarer i trådene... Thage's indlæg er næsten halvandet år gammelt ;)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu