Jump to content

Panerede fiskefilleter (frost)

Recommended Posts

Skrevet

Nogen der har set nogen steder i Malmø de sælger ganske almindelige panerede fiskefilleter i frost, lige til at varme/stege? Eller kan det bedre betale sig at købe i Danmark? Jeg har været i min lokale Ica og Lidl og kun fundet fiskepinde og noget paneret torsk, som ikke helt er det samme :)

Besvaret
Nogen der har set nogen steder i Malmø de sælger ganske almindelige panerede fiskefilleter i frost, lige til at varme/stege? Eller kan det bedre betale sig at købe i Danmark? Jeg har været i min lokale Ica og Lidl og kun fundet fiskepinde og noget paneret torsk, som ikke helt er det samme :)
ICA på VH har haft dem, men det er længe siden, jeg sidst har købt nogen... (køber mine fisk ved fiskehytterne overfor Malmö Slot)
Besvaret
ICA på VH har haft dem, men det er længe siden, jeg sidst har købt nogen... (køber mine fisk ved fiskehytterne overfor Malmö Slot)
ICA Maxi på VH har dem stadig, og de koster 34,90 SEK for 320 g :)
Besvaret

Takker. Hvis det er rødspættefiléter, er det faktisk okay billigt (87,25/kg) sammenlignet med City Gross' Panerade rödspättafiléer til 126,50/kg IMG_20111205_193056.jpg De havde dog også Fiskfilé til 58,69/kg IMG_20111205_193008.jpg Det er sgu noget lort at få til opgave at fremskaffe madvarer der ligefrem skal tilberedes (til julefrokosten) når ens kulinariske evner er ringere end vådt bølgepap :rolleye: så tak for hjælpen :)

ICA Maxi på VH har dem stadig' date=' og de koster 34,90 SEK for 320 g :)[/quote']

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...