Rikke Rost Skrevet January 4, 2012 Rapporter Skrevet January 4, 2012 Måske jeg skulle overveje træk på Audi'en???
Nico_Idskov Besvaret January 4, 2012 Rapporter Besvaret January 4, 2012 Jeg havde forventet at åbne den her tråd og blot se teksten: SÅ HOLD DOG TIL HØJRE! Men det der er nu også meget sjovt at se. Tror dog det er sjovere at drifte bilen end det er at drifte en trailer. Nu får vi forhåbentlig også snart lidt frost og sne så kan Audien vel komme til at hænge med røven i alle sving...
bananas Besvaret January 4, 2012 Rapporter Besvaret January 4, 2012 Jeg synes at jeg hører portugisisk i baggrunden. Er det i Brasilien at der findes nogen truckere med så store skader på frontal-lappen? (frontal-lappen er den del af hjernen som styrer rational tænkning, vurdering af fare og beslutningstagning)
Rikke Rost Besvaret January 4, 2012 Forfatter Rapporter Besvaret January 4, 2012 Synes det lyder som russisk afstamning...
RS6 Besvaret January 4, 2012 Rapporter Besvaret January 4, 2012 Synes det lyder som russisk afstamning... Ligner ikke en russisk vej....og vegetationen ligner også noget mere sydligt.... Kan selvfølgelige være et par immigranter.... :-) (Og ja, jeg har set mange landeveje i Rusland!!!)
Rikke Rost Besvaret January 4, 2012 Forfatter Rapporter Besvaret January 4, 2012 Point taken....jeg har kun været i Porto en enkelt gang og aldrig i Spanien. Så der er jeg newbie....
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu