Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Hold dig fra DriveE modellerne - de er i mine øjne alt for sløve. Er i Linköping nu og har kørt afsted i en Volvo V70 DriveE udlejningsbil (ingen Audi eller Passat denne gang suk). Den har kun 5 gear, virker totalt sløv jævnført med min BMW og en tilsvarende Audi A4/Passat og kører ikke længere på literen. Totalt utippet så synes jeg bestemt ikke, at sæderne har Volvo-standard, de er ikke specielt gode i denne her. Man skal nok op i en anden model for at få bedre sæder. Da jeg skulle vælge firmabil testede jeg også en XC60 D5, og den havde væsentligt bedre sæder.

Besvaret

Jeg havde en C30 T5 i tankerne, men er gået bort fra den igen. Fandt desuden ud af, at V70 T4 sælges lige nu med alle 3 pakker (simpelthen alt i udstyr inkl. navi) og bi-fuel for ca. 300.000 SEK. Imidlertid taler en motor på blot 1,6 liter imod min indre drengerøv uanset turbo mv.

• 3 weeks later...
Besvaret
Hold dig fra DriveE modellerne - de er i mine øjne alt for sløve. Er i Linköping nu og har kørt afsted i en Volvo V70 DriveE udlejningsbil (ingen Audi eller Passat denne gang suk). Den har kun 5 gear, virker totalt sløv jævnført med min BMW og en tilsvarende Audi A4/Passat og kører ikke længere på literen. Totalt utippet så synes jeg bestemt ikke, at sæderne har Volvo-standard, de er ikke specielt gode i denne her. Man skal nok op i en anden model for at få bedre sæder. Da jeg skulle vælge firmabil testede jeg også en XC60 D5, og den havde væsentligt bedre sæder.
Vores V70 DriveE model 2012 har da ellers 6 gear :). Og nu er det jo heller ikke nogen racerbil som sådan, men syntes nu ikke den er så slem igen med hensyn til sløvhed - men det er nok også bare smag og behag.. :)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...