Luggy Skrevet May 2, 2012 Rapporter Skrevet May 2, 2012 Hej Folks Jeg har forsøgt at lure mellem emnerne, men ser ikke lige umiddelbart et svar på mit spørgsmål: Kan I anbefale en udbyder i DK, der gerne vil sælge mobilt bredbånd til os med adresse i Sverige? Har lige hængt 20 minutter i røret hos Oister blot for at finde ud af, at de ikke laver aftaler med folk med udenlandsk adresse. STORT TAK herfra /Luise ;)
larsk Besvaret May 2, 2012 Rapporter Besvaret May 2, 2012 3.dk laver aftaler, og de leverer bredbånd til flatrate, som virker på samme vilkår i SE. Nemmest at møde op i en af deres shops.
Luggy Besvaret May 2, 2012 Forfatter Rapporter Besvaret May 2, 2012 Ja, dem har jeg også til mobilos .... ville bare gerne der var lidt flere valgmuligheder .... men ja en tur i 3-biksen er nemmere end telefon :)
larsk Besvaret May 2, 2012 Rapporter Besvaret May 2, 2012 Jeg bor i se og fik 3.data, plus gratis micro-sim til ipad på samme abonnement, til samme rate, og begge kan være aktive samtidigt
jjDenmark Besvaret May 3, 2012 Rapporter Besvaret May 3, 2012 Hvorfor vælger du ikke bare en Svensk udbyder - nu du bor i Sverige? Telenor kunne være et eksempel.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu