credde Skrevet July 20, 2012 Rapporter Skrevet July 20, 2012 Hej alle, Jeg skal plante nogle Rhododendron i haven og skal derfor købe Rhododendronjord som de kalder det på svensk (Sphagnum benytter man vist i DK). Jeg kan ikke finde et sted, hvor man kan købe 300 liters sække som fx. den her: I stedet kan jeg kun finde 50 liters sække til en pris á 2 for 99 SEK. Er der nogen som har lidt tips? /Credde
Mohlin Besvaret July 20, 2012 Rapporter Besvaret July 20, 2012 Sök på "torv, torvbalar, torvmull", det heter så i Sverige. Rhododendronjord är oftast just i mindre förpackningar. Och dyrare.
Mette Besvaret July 20, 2012 Rapporter Besvaret July 20, 2012 Hej Credde. En tur på Englandsvej i Planteland og du får 300 liter for DKK 149,- http://www.haveshopping.dk/product.asp?product=611
Igelkottar Besvaret July 20, 2012 Rapporter Besvaret July 20, 2012 Plejer at være billigt i Bauhaus i dk
credde Besvaret July 29, 2012 Forfatter Rapporter Besvaret July 29, 2012 Super, tak for svarene! Men det er godt nok ikke nemt at finde hernede i Skåne. Må forbi et par planteskoler.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu