Igelkottar Skrevet October 4, 2012 Rapporter Skrevet October 4, 2012 Hva filen sker der for al den undercover kontrol af togkort og billetter ? Ikke nok med at de er civile og opføre sig som total hemmelige agenter og er mistænkelig på forhånd ... Hva f...... er det for en måde at opfører sig på ? totalt uacceptabelt !
Hippy81 Besvaret October 4, 2012 Rapporter Besvaret October 4, 2012 Har oplevet det samme i Berlin, og de var ikke sådan nogen små pusse nusse typer
Nico_Idskov Besvaret October 4, 2012 Rapporter Besvaret October 4, 2012 Hva filen sker der for al den undercover kontrol af togkort og billetter ? Ikke nok med at de er civile og opføre sig som total hemmelige agenter og er mistænkelig på forhånd ... Hva f...... er det for en måde at opfører sig på ? totalt uacceptabelt ! Det har jeg set et par gange i KBH. De har dog været flinke nok.
Igelkottar Besvaret October 4, 2012 Forfatter Rapporter Besvaret October 4, 2012 Vi har oplevet det flere gange her på det sidste mellem malmø og kbh, gud nåde og trøste hvis man kun sidder med billetten uden jojo pendler kortet : )
MunterHyrde Besvaret October 5, 2012 Rapporter Besvaret October 5, 2012 Jeg mødte dem første gang forleden. Syntes dog at de opførte sig ganske pænt?
ronny85 Besvaret October 5, 2012 Rapporter Besvaret October 5, 2012 Igel: Hvad mener du der er galt med dem?
Igelkottar Besvaret October 5, 2012 Forfatter Rapporter Besvaret October 5, 2012 Jeg har set dem optræde arrogant og meget mistroisk over folk der bare sidder og småsover og ik lige er klar med at vise billet. Jeg syntes det fint man jagter folk der ikke gider betale, men ro på makker !
Nico_Idskov Besvaret October 7, 2012 Rapporter Besvaret October 7, 2012 Jeg har set dem optræde arrogant og meget mistroisk over folk der bare sidder og småsover og ik lige er klar med at vise billet. Jeg syntes det fint man jagter folk der ikke gider betale' date=' men ro på makker ![/quote'] Mon ikke der er tale om enkelperson(er)s handling?
Fætter Besvaret October 23, 2012 Rapporter Besvaret October 23, 2012 Hvor morsomt - dem er jeg aldrig stødt på :D De er nok ikke blevet trænet til at være arrogante, så mon ikke han/ hun bare havde en dårlig dag? Generelt synes jeg det er meget flinke mennesker og jeg forstår slet ikke dem der hidser sig op over dem og f.eks. parkeringsvagter - de passer jo bare deres job...
ronny85 Besvaret October 25, 2012 Rapporter Besvaret October 25, 2012 hvor morsomt - dem er jeg aldrig stødt på :d de er nok ikke blevet trænet til at være arrogante' date=' så mon ikke han/ hun bare havde en dårlig dag? Generelt synes jeg det er meget flinke mennesker og jeg forstår slet ikke dem der hidser sig op over dem og f.eks. Parkeringsvagter - de passer jo bare deres job...[/quote'] syntes godt om
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu