Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej Hvordan søger man sfi bonus. Min kone er så heldig, at have bestået niveuet c men skolen beder mig om klassningskode, og migrations verker og skatteverket siger at hun ikke skal have sådan et, pga. jeg er dansk. Hvad gør jeg. Hvad er jeres erfaring! Ronny

Besvaret

Hej igen. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, men kan ikke komme nogle vegne. Skolen kan ikke hjælpe, de siger skatteverket, og skatteverket siger migrationverkert, migrationverkert siger kommune! Står på bar bund

Besvaret
Hej igen. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, men kan ikke komme nogle vegne. Skolen kan ikke hjælpe, de siger skatteverket, og skatteverket siger migrationverkert, migrationverkert siger kommune! Står på bar bund
Findes Öresunddirekt ikke längere?
Besvaret
Hej Hvordan søger man sfi bonus. Min kone er så heldig, at have bestået niveuet c men skolen beder mig om klassningskode, og migrations verker og skatteverket siger at hun ikke skal have sådan et, pga. jeg er dansk. Hvad gør jeg. Hvad er jeres erfaring! Ronny
Jeg ved ikke en dyt om det, men står der ikke hvilken kode hun er her under på hendes papirer? Er det så ikke en klasse R6, hvis man ser på det link til skoleverket?
Besvaret

Hun skriver sådan: Hej! Nedanstående informastion ger vi till våra Sfi studerande. Om man inte har beslut om uppehållstillstånd har ma inte heller fått någon klassningskod och därmed har man inte heller någon rätt till Sfi Bonus.

• 1 month later...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...