BS Skrevet December 13, 2012 Rapporter Skrevet December 13, 2012 Nogen der ved hvor man kan leje en lift på time basis i Trelleborg/Malmö området?
sup3rior Besvaret December 13, 2012 Rapporter Besvaret December 13, 2012 Nogen der ved hvor man kan leje en lift på time basis i Trelleborg/Malmö området? OK/Q8 på batterigatan i Toftanäs...
BS Besvaret December 13, 2012 Forfatter Rapporter Besvaret December 13, 2012 OK/Q8 på batterigatan i Toftanäs... Cool. Kender du prisen sådan ca?
sup3rior Besvaret December 14, 2012 Rapporter Besvaret December 14, 2012 Cool. Kender du prisen sådan ca? Den kan jeg desværre ikke huske, men jeg har selv fundet prisen ganske rimelig... Et stort plus er også at det er muligt at låne forskelligt værktøj (både alm. og trykluft) derude...
biz Besvaret December 14, 2012 Rapporter Besvaret December 14, 2012 Cool. Kender du prisen sådan ca? Sidst jeg var der, var det 120 SEK/t.. Det var i marts-april 2012! :th2:
BS Besvaret December 14, 2012 Forfatter Rapporter Besvaret December 14, 2012 Super. Tak for det. På en time kan man sagtens nå at skifte olie og filter og se hvor udstødningen rasler fra :)
Nico_Idskov Besvaret December 18, 2012 Rapporter Besvaret December 18, 2012 Hvis man pendler til DK er der også altid Gør Det Selv på bådehavnsgade i sydhavnen KBH. Der er den store fordel at man også kan købe dele. Så når du står lørdag med motoren på en palle og opdager at et ophæng skal skiftes inden den kan komme i igen er der en god chance for at de har et på lager. Og priserne på dele er ofte bedre end mekonomen og lignende. Prisen på lift-leje ligger vist også på ca 100DKK/t plus lidt opstart/miljø gebyr.
BS Besvaret December 18, 2012 Forfatter Rapporter Besvaret December 18, 2012 Hvis man pendler til DK er der også altid Gør Det Selv på bådehavnsgade i sydhavnen KBH. Der er den store fordel at man også kan købe dele. Så når du står lørdag med motoren på en palle og opdager at et ophæng skal skiftes inden den kan komme i igen er der en god chance for at de har et på lager. Og priserne på dele er ofte bedre end mekonomen og lignende. Prisen på lift-leje ligger vist også på ca 100DKK/t plus lidt opstart/miljø gebyr. Det var nu mest for at have det tæt på men sydhavnen er klart en mulighed. Skal der bestilles tid eller er der ofte plads?
Nico_Idskov Besvaret December 20, 2012 Rapporter Besvaret December 20, 2012 Der er altid plads. Har højest oplevet at skulle vente 15min. Mener de har 20lifte eller sådan noget.
BS Besvaret December 20, 2012 Forfatter Rapporter Besvaret December 20, 2012 Der er altid plads. Har højest oplevet at skulle vente 15min. Mener de har 20lifte eller sådan noget. Super. Tak for det.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu