Jakriborg Skrevet January 22, 2013 Rapporter Skrevet January 22, 2013 http://www.information.dk/448550
Ipkiss Besvaret January 22, 2013 Rapporter Besvaret January 22, 2013 http://www.information.dk/448550 Meget interessant. En artikel som jeg vil gemme :)
bananas Besvaret January 22, 2013 Rapporter Besvaret January 22, 2013 Det positive som jeg ser det er at de har frihed til at leve som de har lyst til. Og at de så har valgt at vende (delvist) tilbage til naturen står dem frit for. Jeg kan til dels også følge dem i idéen med at stå af forbrugsræset, men det kunne man da gøre på langt nemmere måder end at isolere sig i en skov. Selvom de næppe har det store behov for penge derude kan jeg ikke lade være at spekulere over, om de alligevel ikke trækker en smule på vores fælles velfærdssamfund uden at kunne give noget igen. Laver/fanger/samler de selv al deres mad? Hvor går de til lægen eller hospitalet, hvis de bliver alvorligt syge? De solceller de har til at skabe energi, er jo ikke skabt af naturen, men af moderne teknologi. Det største problem som jeg ser det er at hvis vi alle sammen gjorde det samme, så ville vi ryge tilbage til jernalderstadiet. Indbyggerne i hele det globale samfund har samlet set de goder at fordele, som alle indbyggerne har produceret. Holder alle op med at producere andet end mad til dagen og vejen så har vi ikke andet end det at fordele. Alle de mennesker som lider af en eller anden kronisk sygdom ville nok være ret kede af det eftersom at det ville medføre nul medicin og behandling og dermed formentlig en hurtig død.
dannemare Besvaret January 23, 2013 Rapporter Besvaret January 23, 2013 Selvom de næppe har det store behov for penge derude kan jeg ikke lade være at spekulere over, om de alligevel ikke trækker en smule på vores fælles velfærdssamfund uden at kunne give noget igen. +1 Det er formentligt tilfældet.
Rikke Rost Besvaret January 23, 2013 Rapporter Besvaret January 23, 2013 Hvem siger de ikke gør det?? De kan jo bare ha' skåret det ned til et niveau hvor alting er i balance og det hele ikke ender i grådighed...
Morten Storgaard Besvaret March 14, 2013 Rapporter Besvaret March 14, 2013 Thanks for sharing. Interessant!
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu