danner22 Skrevet April 8, 2013 Rapporter Skrevet April 8, 2013 Hej der :-) Er der nogle der kan fortælle om jeg må sælge min golf på blocket selom jeg skylder på den hos vw??? Og hvis jeg må, hvordan gør jeg så det med gælden?? vw ejer jo stadig bilen lidt :-) gælden skal vel indfries før jeg må sælge...
larscph Besvaret April 8, 2013 Rapporter Besvaret April 8, 2013 Det mest normale er at man betaler gælden samme dag hvor man sælger bilen. Det kan gøres på forskellige måder, men mest brugt er vist at man går sammen i banken og du så får penge fra køber hvorefter du får banken til at overføre restgælden til der hvor du har bilen finansieret.
danner22 Besvaret April 8, 2013 Forfatter Rapporter Besvaret April 8, 2013 Ok :-) Mange tak. Det lyder rigtigt, så kan jeg vel få en opgørelse fra vw over restgælden inden jeg går i banken
larscph Besvaret April 9, 2013 Rapporter Besvaret April 9, 2013 Ok :-) Mange tak. Det lyder rigtigt' date=' så kan jeg vel få en opgørelse fra vw over restgælden inden jeg går i banken[/quote'] Ja - ring til dem og sig at du vil indfri lånet pr xx dato. Så kan de fortælle dig det præcist beløb, som skal indbetales inkl. renter.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu