Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Da jeg ved der er en del amatør fotografer herinde som forstår og tage nogle gode billeder, søger jeg hjælp til nogle billeder til mit lille firma som sælger isterninger. Jeg har behov for nogle billeder som kan lægges på hjemmesiden. Kontakt mig på mailen hvis det har interesse. Afregning i kolde isterninger;) hraakjaer@gmail.com Mvh Jacob Aakjær

Besvaret

Hvad er det du leder efter? Produktfoto, illustrative "layout/imagebank"foto eller portrætter af who knows.. Lidt mere info ku´ være rart! :) ps.Jeg går ud fra at "afregning i kolde isterninger" betyder gratis eller hur?

Besvaret
Hvad er det du leder efter? Produktfoto, illustrative "layout/imagebank"foto eller portrætter af who knows.. Lidt mere info ku´ være rart! :) ps.Jeg går ud fra at "afregning i kolde isterninger" betyder gratis eller hur?
Produktfoto til hjemmeside og nogle billeder "stemnings billeder" som skal køre som slides på siden.se på www.isfabrik.se den ret tom i øjeblikket. Billederne skal bruges offentligt.. Hvis det er gratis så OK ;) men muligheden for afregning i isterninger forefindes dog er der ikke til den helt store afregning så derfor søger jeg en amatør. Men send en mail hvis det har interesse. Mvh Jacob

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...