jacobe Skrevet May 9, 2013 Rapporter Skrevet May 9, 2013 Håber at debattens IT-nørder kan hjælpe mig her, i har gjort det før! Og ja, jeg VED godt at Outlook Express er oldnordisk, men jeg bruger det altså stadigvæk :p Men siden forleden har jeg haft det irriterende problem, at når jeg skal svare en meddelelse kan jeg ikke længere citere den oprindelige meddelelse, altså teksten i den email jeg svarer på - det eneste jeg får når jeg klikker "svar" er: ---- Original Message ---- From: (navn) To: min@emailadresse.com Sent: Friday, May 03, 2013 2:17 AM Subject: Whatever og så en blinkende cursor under dette - før i tiden landede cursoren over det citerede. Og selve meddelelsesteksten er ikke inkluderet. Det mest underlige er, at nogle gange vises det citerede i et splitsekund, for blot at forsvinde igen. Det er rent ud sagt pisse irriterende, for jeg har behov for at kunne citere. Jeg har naturligvis tjekket alle indstillinger i OE og de står som de plejer, og jeg har ikke ændret noget som helst (jeg bruger i øvrigt et addon som hedder "OE Quotefix" som altid har virket) og har også Googlet på livet løs, men ingen har tilsyneladene samme problem. Jeg har IKKE opdateret noget Microsoft-relateret i forbindelse med at fejlen opstod, så jeg fatter ikke hvad der er gået galt. Har nogen en idé??
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu