Kvalm Skrevet November 13, 2013 Rapporter Skrevet November 13, 2013 Comhem tilbyder nu denne tjeneste i vort område, men jeg undrer mig over, hvad der sker med de danske kanaler, hvis man vælger at ta imod tilbuddet. Nogen, der har Tivo? http://tivo.comhem.se/innehall
Kvalm Besvaret November 23, 2013 Forfatter Rapporter Besvaret November 23, 2013 Det er ikke noget, I har valgt? - Tivo...
sup3rior Besvaret November 25, 2013 Rapporter Besvaret November 25, 2013 Det er ikke noget' date=' I har valgt? - Tivo...[/quote'] Havde jeg stadig boet et sted med Comhem havde jeg sku nok røget på...
thsk Besvaret December 2, 2013 Rapporter Besvaret December 2, 2013 Jeg har TIVO og det er kun DR1 som kan tages ind. Der er ikke flere tilgængelige kanaler fordi man får TIVO end man ellers ville kunne få hos COMHem i deres normale" udbud af kanaler. Til gengæld kan jeg fint tage ind DR1, DRK, Ramajang, DR2 mv. med en almindelig stueantenne i køkkenet, helt uden beregning!
Kvalm Besvaret December 2, 2013 Forfatter Rapporter Besvaret December 2, 2013 Jeg har TIVO og det er kun DR1 som kan tages ind. Der er ikke flere tilgængelige kanaler fordi man får TIVO end man ellers ville kunne få hos COMHem i deres normale" udbud af kanaler. Til gengæld kan jeg fint tage ind DR1, DRK, Ramajang, DR2 mv. med en almindelig stueantenne i køkkenet, helt uden beregning! Ha ha vidste jeg ikke var en mulighed - stueantennen :-) Comhem har naturligvis ikke svaret min mail endnu :-/
thsk Besvaret December 5, 2013 Rapporter Besvaret December 5, 2013 Fik du noget ind med stueantennen?
Kvalm Besvaret December 15, 2013 Forfatter Rapporter Besvaret December 15, 2013 Det er en dyr løsning, som jeg ser det - i mit tilfælde skal lægges oveni prisen...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu