ronny85 Skrevet September 24, 2014 Rapporter Skrevet September 24, 2014 Hej alle sammen Jeg skal flytte til Lund. Men når jeg er inde på postens hjemmeside, så står der adresseändring, og så skal man betale nogle penge. Kan man ikke bare gå ind på skatteverket, og ordne det derfra? Hvordan får posten det så at vide. Jeg har heller ikke Bank ID. Hvad gør jeg.
Menace Besvaret September 25, 2014 Rapporter Besvaret September 25, 2014 http://www.skatteverket.se/privat/folkbokforing/flytta.4.18e1b10334ebe8bc80001978.html Det du skal betale for på postens hjemmeside, er at de eftersender din post. Flyttanmälan 0:- När du flyttar är du skyldig att anmäla din nya adress. Det kallas flyttanmälan och kostar inget. För att få posten till nya adressen kompletterar du med eftersändning. Särskild postadress 0:- Fungerar som en flyttanmälan. Passar exempelvis dig som pendlar och i veckan bor på en annan adress än där du är skriven. För att få posten till nya adressen kompletterar du med eftersändning. Eftersändning under tolv månader - i samband med Flyttanmälan Privatperson 26 år eller äldre 450:-* Privatperson under 26 år (+ studerande) 195:-* Men du kan tage fysisk på skatteverket, hvis du kun skal flytte. Du skal så selv ringe rundt til alle dem du får post fra og flytte din adresse (Det skal du alligevel selv) indtil den står korrekt
HillSurfer Besvaret September 25, 2014 Rapporter Besvaret September 25, 2014 Kan man finde noget i Lund til en fornuftig pris?
sup3rior Besvaret September 25, 2014 Rapporter Besvaret September 25, 2014 Kan man finde noget i Lund til en fornuftig pris? Køb eller leje? Og hvad er en fornuftig pris? :)
HillSurfer Besvaret September 25, 2014 Rapporter Besvaret September 25, 2014 Leje. Fornuftig pris i mit tilfælde er under SEK 8000,-
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu