Paul Skrevet August 13, 2016 Rapporter Skrevet August 13, 2016 Var i dag en sjælden gang nødt til at sende et rekommanderet (anbefalet) brev fra Danmark, og det skulle af sted i dag, en lørdag. Tænk engang, PostNord Danmarks postbutikker, der er indlejet som en slags franchise i diverse supermarkeder, de har åbent som "i gamle dage", hvilket om lørdagen er til klokken 13 eller 14 (lukket om søndagen). Jeg var gået ind i en Føtex med postbutik klokken 15 i den misforståelse, at postbutikken har de samme åbningstider som resten af butikken. Det vil sige, man kan hente og droppe pakker, men man kan ikke blive ekspederet med postale produkter. Postbutikken var ryddet for frimærker, og ekspedienten i kiosken fattede ikke hvad jeg ønskede... "ja, vi kan tage imod et almindeligt brev og et Quickbrev" ... "rekommanderet brev, nej det kan vi ikke. Er det det samme som anbefalet?". Jeg forstår bare ikke logikken. Hvorfor er postbutikken ikke åben i hele supermarkedets åbningstid? Man kan finde ud af det i Sverige, men ikke i Danmark. *facepalm*
skallstorp Besvaret August 16, 2016 Rapporter Besvaret August 16, 2016 Posten i Danmark vil vel bare ikke betale for den lange åbningstid... Men det er ikke alle postbutikker i Sverige der føljer butikkens åbningstid.
Paul Besvaret August 16, 2016 Forfatter Rapporter Besvaret August 16, 2016 Det vil de vel sikkert ikke. Og de har heller ikke noget postkontor længere der har længe åbent i weekenden, det havde de tidligere. Man kan vel lige så godt forberede sig på, at PostNord Danmark snart kun er skyggen af sig selv, og reelt ikke kan tilbyde noget fornuftigt.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu