dannemare Besvaret February 3, 2017 Rapporter Besvaret February 3, 2017 3 hours ago, HillSurfer said: Ja det kan jeg se, tak :-) håber jeg får tid til at komme igang i weekenden :-) Top dollar. Du skriver bare til mig på Steam, når/hvis du kaster dig over det, så jeg lige kan berette lidt om spawn regions m.v. 3 hours ago, HillSurfer said: Jeg skal lige dobbelttjekke at vi ikke holder ferie der så vi undgår for meget krise på hjemmefronten :-D Okely-dokely
Christiansenn2 Besvaret February 5, 2017 Rapporter Besvaret February 5, 2017 Hej, Tak for sidst. Jeg er klar til Dreamhack.
sup3rior Besvaret April 26, 2017 Forfatter Rapporter Besvaret April 26, 2017 Stemning for en omgang igen?
sup3rior Besvaret May 2, 2017 Forfatter Rapporter Besvaret May 2, 2017 Hvornår holder du ferie Klaus?
bananas Besvaret May 2, 2017 Rapporter Besvaret May 2, 2017 3 hours ago, sup3rior said: Hvornår holder du ferie Klaus? Starten af August - 3 første uger
sup3rior Besvaret May 3, 2017 Forfatter Rapporter Besvaret May 3, 2017 Så prøver vi at se om det kan blive til noget inden sommerferien for alvor melder sig :)http://doodle.com/poll/9kxmdp8rszpdfrwv
HillSurfer Besvaret May 15, 2017 Rapporter Besvaret May 15, 2017 Kom nu flere for den da :-) sup3rior 1
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu