Jump to content
Paul

Dagens Griner (kan indeholde stødende indlæg!)

Recommended Posts

Er i uoplagte og lidt matte i betrækket? Så gi' den GAS!! En klog mand påstod at E = MxV2 og man derved fik mere energi jo hurtigere man bevægede sig. Så er du træt og ugidelig, så er det bare sømmet i bund! HUsk på at du dermed gør trafiksikkerheden en tjeneste, idet du jo minimerer risikoen for uheld på samme tid. Jo mindre tid på vejen, jo mindre chance for uheld. :love2::new:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg blev stoppet af politiet, som påstod at jeg var beruset. Jeg forsikrede dem om at jeg ikke havde drukket en dråbe, men de mente jeg skulle svare på nogle spørgsmål for at vise om jeg var ædru: - Hvis du kører på en mørk vej og møder 2 lys, hvad er det så?? - En bil. ... - Ja, men er det en Mercedes, BMW eller Audi?? - Det ved jeg ikke. - Så er du fuld. Hvis du møder 1 lys, hvad er det så?? - En motorcykel - Ja, men er det en honda, Kawasaki eller en Harley?? - Det ved jeg ikke. - Altså er du fuld!! Så blev jeg gal, og spurgte ham: - Hvis du ser en kvinde på et gadehjørne, med netstrømper, sminke og lårkort, hvad er det så?? - En prostitueret - Ja men er det din datter, mor eller kone?? Siden da har jeg ikke haft kørekort......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Pekka i Gällivare‏ En polisbil rullade sakta fram utanför O´Learys i Gällivare precis efter stängningsdags. Precis då vinglade Pekka ut genom dörren, praktfullt på lyset och med bilnyckeln i högsta hugg. Polisbilen stannade och konstaplarna betraktade med häpnad hur Pekka beslutsamt kämpade sig fram mot parkeringen, där han provade nyckeln på inte mindre än fem bilar innan han hittade sin egen och mödosamt tog sig in bakom ratten. Där satt han sedan alldeles stilla i tio minuter, varpå han startade vindrutetorkarna (det var en vacker sommarkväll och inte ett moln på himlen). Därefter tände och släckte han strålkastarna några gånger, tutade och slog på och av varningsblinkern. Sen startade han motorn och la med ett skrapande i en växel. Bilen tog ett kort skutt framåt och motorn dog. Han försökte några gånger till, alltmedan parkeringen tömdes på bilar. Till sist, när han var ensam kvar, lyckades han få bilen att börja rulla framåt, tog sig ryckigt ut på gatan och satte kurs norrut. Poliserna, som väntat tålmodigt, slog nu på sirener och blåljus samt körde fram och stoppade Pekka och bad honom blåsa. Dom trodde knappt sina ögon när apparaten inte gav något utslag! -Du får lov att följa med oss och ta ett blodprov, det måste vara fel på apparaten, sa en av poliserna. -Tvivlar jag på, flinade Pekka. -Det är jag som är lockfågel ikväll!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=vcZbvLY0hFA#t=74s Det ser da ret voldsomt ud med den bil. Hvad sker der lige der?
Amerikansk såkaldt "clunker" der bare skal brændes sammen. USA indførte et program de kaldte "cash for clunkers" - som kort fortalt gav folk penge til at skifte deres gamle "lig" ud - delvist på statens regning. Derved endte en masse fine biler på skrotteren, uden mulighed for at generere penge. Så folk hyggede sig med at brænde dem sammen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...