Jump to content
Stin@

Brug for lift onsdag den 22.

Recommended Posts

Hej Jeg skal til Kastrup på onsdag, den 22.2. Er der en der giver et lift?:) Hilsen Stina
Hvornår er det så meningen, at liftet skal være..? Jeg tror, at du skal være lidt mere præcis... Mvh. Michael

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Stina har ikke været logget på siden hun skrev indlægget.. :)
Og?!!?!? Når man kaster sådan en anmodning ud i forum, bør man da holde sig opdateret og svare dem der tilbyder hjælp - det er måske bare mig der har det sådan :confused:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Kære alle i søde mennesker, der har tilbudt mig et lift :o Jeg er ked af jeg ikke har svaret jer, men troede jeg fik en mail, når der kom svar på min tråd, så derfor har jeg ikke været logget på. (Er helt flov). Bruger ikke det her forum så meget, så kender ikke det vilde til det. Skriver en anden gang, hvis jeg får brug for et lift, og vil så logge på for at se om der er kommet svar :D Hilsen Stina P.s. Det endte selvfølgelig med toget....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
... troede jeg fik en mail' date=' når der kom svar på min tråd...[/quote'] Det kan du slå til, hvis du ønsker. I toppen af tråden, i højre side, er der en menu der hedder "Emne værktøjer". Klik på den og vælg "Tilmeld dig dette emne...". Man kan sikkert endda sætte det som standard på alle emner man starter :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...