Jump to content

mickiii

Members
  • Antal indlæg

    224
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af mickiii

  1. Det er nu ganske underholdende at læse folks kommentarer på politiken. Langt de fleste ser det som et tåbeligt projekt, og kommer med adskillige forslag til alternative linier i København. De glemmer blot at finansieringen findes ved Øresundsbroens eksistens, så hvis de penge bliver brugt på andet end at fremme øresundsintegrationen, så bliver jeg sq lidt træt...
  2. Hey, Så skal jeg snart hente min nye bil, som er den første BMW jeg har stiftet bekendskab med. Den har iDrive med USB optionen, dog ikke Bluetooth (desværre). For en god ordens skyld, så er det en 2010 model. Spørgsmålet er så nu, hvilket kabel skal jeg have for at tilslutte min iPhone 3GS (snart iPhone 4) til USB interfacet? Jeg har ladet mig høre at BMW laver et, men kan det ikke lade sig gøre at finde et uoriginalt? Er det korrekt at med USB interface kan man kun afspille musik på telefonen, og ikke ringe? Derudover, så har den desværre ikke bluetooth optionen, er dette muligt at retrofit'e dette, og i så fald, hvad koster sådan noget? På forhånd tak.
  3. Hej, Jeg skal have fragtet min nye bil fra Eskilstuna til Malmö, og i den forbindelse vil jeg gerne hører om folk har nogen anbefalinger af firma. På forhånd tak
  4. Tak for dit svar - Jeg kender godt bilpriser.se, og jeg ville virkelig ønske at jeg kunne købe alle biler jeg kigger på, til vurderingen på bilpriser.se :). Sagen er desværre bare den, at det er en maskinelt udregnet pris, og den afspejler desværre sjældent markedspriserne.
  5. Jeg er absolut ikke ekspert på jura osv., men i kontrakten, som jeg kan finde på Blockets hjemmeside, står der blandt andet "Bil och utrustning förblir säljarens egendom till dess full betalning erlagts.". Baseret på dette, så må du vel handle som du vil med "din ejendom"? Om det er moralsk korrekt eller ej, det er nok op til den enkelte.
  6. You got mail :)
  7. Kort og godt, Nej :)
  8. Hey, Har denne bil til salg, og har modtaget bud på 265t. Er det en rimelig pris? Jeg er selv meget i tvivl, om jeg skal slå til, eller vente lidt endnu. Den har kun været til salg i en uge, og der har været rimelig stor interesse allerede. Jeg er ude efter jeres vurdering, og ikke kommentarer om gennemsnit på blocket og bilpriser.se etc. Blot en hurtig vurdering. På forhånd mange tak
  9. Arhh sorry, misforstod dit spørgsmål - troede det var kransen du skulle have af.
  10. Tag ned i biltema og find denne Kuggkransnyckel. Den spænder du rundt om kransen, og herefter kan du spænde modsat med din nøgle. Har lige gjort det på min egen cykel, da kransen skulle opgraderes.
  11. Eller blot fordi, at det er langt mere behageligt at arbejde med et produkt / OS, der er visuelt appelerende og langt mere intuitivt at benytte. Der er dog blevet skrevet tidligere i Politiken at Apple er mandens svar på kvindernes gucci tasken, og det tror jeg nu er ganske sandt...
  12. mickiii

    Eton-skjorter

    Jeg ved ikke om du er klar over det, men Magasin's udsalg starter i dag, og de plejer at have et fornuftigt Eton udvalg på Kongens Nytorv. Af hensyn til kursen, så tror jeg ikke der er meget at hente ved at tage til Sverige, med mindre man skal have en del andre ting, eller generelt vil købe for en større sum.
  13. Bare lige så jeg er med; Vil det sige at du har lagt kr. 50.000 ud hos en forhandler på en bil som depositum, uden at have sikret fuld finansiering af bilen på forhånd? (uanset om det så var 30% eller 40% i udbetaling)
  14. Havde det godt på fornemmelsen, tak for svaret ;)
  15. Hej, har købt ny kåbe til vores centralventilation, og skal til at koble den til. Jeg har fundet en tråd på nettet, som beskriver vores setup meget fint, men jeg er stødt på at ord jeg ikke kan forstå, "byglas"? Hvad søren betyder det? Her er tråden. Se sidste indlæg nederst. På forhånd tak.
  16. Perfekt, lige i tid til at man skal hjem - tak for info! :th2:
  17. Jamen det kan da være at jeg tager dig på ordet ;). Jeg troede bare ikke at man selv måtte gøre den slags, og sekundært ikke sikker på at alle häller passede til alle installationer, dvs. 5 ledninger vs. 4 på hällen osv.
  18. Hey, Jeg skal have monteret et perilex stik på min nyindkøbte induktionshäll fra Ikea. Nogen der ved hvor man kan få dette udført i Malmö, uden at skulle ringe efter en elektriker. Jeg tænker på et sted hvor man kan indlevere den, og de montere stikket. Har tidligere benyttet den sunddebat-roste elektriker Stefan, men han er sq nok en tand for dyr til at montere et stik. Det var et super arbejde han udførte for os sidst, men prisen var så sandelig også derefter . På forhånd tak.
  19. Black SideWall
  20. Prøv at kigge lidt på denne: link Har den selv, dog vil jeg lige sige at den kan være lidt sløv til at registrere skift af kanal, omkring et par sekunder. Dog er det en mindre ting for mit vedkommende. Fungere fint med comhem og boxer, har prøvet begge dele.
  21. Jeg har prøvet tidligere med en mindre MKV fil i 1080p, et testclip man kunne hente til test, optaget fra en NFL kamp. Det fungerede fint. Jeg har seneste Mac Mini, i største udgave. Jeg benytter dette adapter: link
  22. Mac Mini kan upgrades til Blu Ray. Dog understøtter OSX det ikke endnu, men jeg ved at det fungere med Plex. Har selv en Mac Mini som mediecenter, og kan kun tilslutte mig andre. Den er super smart, og handy. Med den nye magic mouse, samt remote så er den utrolig stilfuld at have stående fremme. Mht. software, så er en kombination af Plex, EyeTV (også perfekt til streaming af kabeltv på iPhone når man sidder i Stockholms lufthavn og der er 4 timer til flyet afgår :D), absolut at foretrække. Senest er der kommet to gode plugins til Plex med hhv. TV2 og DR. Herudover kan jeg anbefale at investere i en god US / UK VPN, så der kan streames Hulu, Netflix og BBC iPlayer.
  23. Jeg er ret sikker på at jeg har set noget lignende i Hornbach. Vi er selv ved at ligge gulv netop nu, så jeg har selv kigget efter dem (Dog ikke så smalle). De står nede i hjørnet ved gulvafdelingen.
  24. Hvis Mac: Coda! Dreamweaver er ganske godt, men koster en formue, især hvis det kun er til hobby brug. Er man purist, så er det dog noget snavs... mage til slam den producere skal man lede længe efter
×
×
  • Tilføj...