Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej Steen.... Jeg har forsøgt at maile dig på din adresse der fremgår af "Kontakt ordstyrer", men adressen har problemer. Det er ikke muligt at poste dig dén vej. ----- The following addresses had permanent fatal errors ----- <steen@scanianet.dk> ----- Transcript of session follows ----- <steen@scanianet.dk>... Deferred Message could not be delivered for 5 days Message will be deleted from queue

Besvaret

Hej Steen.... Jeg har forsøgt at maile dig på din adresse der fremgår af "Kontakt ordstyrer", men adressen har problemer. Det er ikke muligt at poste dig dén vej. ----- The following addresses had permanent fatal errors ----- <steen@scanianet.dk> ----- Transcript of session follows ----- <steen@scanianet.dk>... Deferred Message could not be delivered for 5 days Message will be deleted from queue

• 2 weeks later...
Besvaret

Hej Gio Ja, jeg har foreløbigt opgivet at køre egen mailserver og jeg har pt ikke flere adresser jeg kan undvære til spam (kommer når man har adresse på siden), så der går et stykke tid før at adressen virker igen.

• 2 weeks later...
Guest thygesen
Besvaret

Hejsa Steen.. jeg kunne da egentlig også godt tænke mig en profil.. har også forsøgt at maile dig. mvh. Martin Thygesen

• 4 months later...
Besvaret

Også mig happy.gif altså jeg vil gerne være bruger (ok, jeg er ganske ny her...men har da kigget en del. MVH Daniel

• 1 month later...
Besvaret

Hejsa.. Lidt off topic, men selvom jeg har skrevet her før for dog lidt tid siden, så kan jeg simpelthen ikke finde "opret ny tråd" eller noget der gider adgang til at starte et nyt emne.. er det bare mig eller?? Dennis

Besvaret

Dennis: Kig nederst på siden, når du er inde under et topic. Dér gemmer den sig.

• 3 months later...
  • 1 month later...
Besvaret

Det lykkedes mig ikke at få en papirudgave...og kan ikke finde et link on-line - kan det virkelig have sin rigtighed? :o|

Besvaret

Ja, den avis de har liggende i PDF, indeholder ikke "øresundstillægget" :-( Måske har en venlig sjæl en scanner ? Det ser iøvrigt ikke ud til at give den store traffik.

Besvaret

Jamen jeg er venlig og har en scanner......men desværre ikke avisen......hvad kan jeg så hjælpe med ???????

Besvaret

...ellers får jeg den scannet og lagt op som pdf enten idag eller imorgen. Jeg har fået fat i en papirkopi idag.

Besvaret

Okaj...jeg når det desværre ikke idag - men satser stærkt på at få det gjort imorgen. Har ikke engang fået læst artiklen endnu :-p

Besvaret

Jeg har scannet artiklen og lavet en pdf. Jeg hejser den online så snart jeg er hjemme fra work, og kaster et link herinde (nok i en ny tråd, da den så bliver lettere synlige for nye kunder, samt ved en evt. søgning)

Besvaret

Kør hjem nu, Gio!!!! hehe.... hilsen fra een mere som venter spændt :o)

• 1 month later...
Besvaret

Hejsan! Jeg ved ikke, om det bare er mig, der er ude for det, men det tager nu 4-5 MINUTTER!! at sende et indlæg. :-( Det er startet i dag, så kan det være p.gr.a. nogle af de ændringer, du har lavet?

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...