Guest ole Besvaret July 14, 2004 Rapporter Besvaret July 14, 2004 Hejsa. Er der stadigvæk en turen til Kullen i uge 30 (24/25 juli) ?
Guest palle Besvaret July 14, 2004 Rapporter Besvaret July 14, 2004 Ole, der er ikke andre end dig der har henvendt sig. Vi planlægger noget ferie omkring denne dato, såååhhh..... Men, vi skal sgu snart ha' noget vand over hovedet. Der er jo nok ikke nogle alger i vandet, med den temperatur som der er lieg pt ;o) Hvis nogle har lyst, så kan vi da ta' et aften-dyk på Ön ???
Guest palle Besvaret October 27, 2004 Rapporter Besvaret October 27, 2004 Så er jeg her igen ... Denne gang med dykning for de hårde hunde (koldt vand)! I samarbejde med Malmö Dyktjänst, så tilbydes årets sidste Open Water kursus til kun 2400 SEK. Start 16. november. Afhængig af deltagernes sammensættelse, vil der blive undervist på svensk eller dansk... (jeg underviser hvis det bliver på dansk, og en af vores svenske instruktører underviser på svensk). Hvis der er min. 3 danskere der tilmelder sig, så er det garantert undervisning på dansk. Og, for de sarte sjæle... dykningen foregår i tørdragt, altså ingen problemer med at holde varmen. PS ... i forrige weekend, blev endnu 2 herinde fra, færdige som Open Water dykkere .... De dykkede i våddragt, og så da ikke specielt medtagne ud, da de kom op ... ;o)
Guest palle Besvaret October 27, 2004 Rapporter Besvaret October 27, 2004 Øv...jeg glemte at skrive min "adgangskode", men den er altså god nok... det er skrevet af mig :o)
Guest henriette Besvaret October 27, 2004 Rapporter Besvaret October 27, 2004 Til Palle. Hvor foregår dette Open Water kursus?
Guest palle Besvaret October 27, 2004 Rapporter Besvaret October 27, 2004 Teorien foregår i forretningen på Strandgatan eller privat, afhængig af hvordan vi sætter kurset sammen. Alle bassin øvelser foregår i Aqua Kul, som ligger tæt ved "Kronprisen". Selve dykningen foregår på Ön. Der er perfekte forhold for et Open Water kursus
Guest palle Besvaret November 6, 2004 Rapporter Besvaret November 6, 2004 12. november startes der kursus igen ... og, det er på dansk..
Guest palle Besvaret November 9, 2004 Rapporter Besvaret November 9, 2004 UPDATE ... der er pr. d.d. 2 pladser tilbage. Til jer der har vist interesse via email, ring til mig hvis i ønsker at deltage. Dette er årets sidste kursus, og det kunne måske være en ide for jer som skal rejse på ferie senere i vinter. Så slipper i for at bruge dyrebare feriedage på et dykkerkursus.
Guest palle Besvaret February 6, 2005 Rapporter Besvaret February 6, 2005 Så er årets første Open Water elev blevet certificeret. Der var is på stenene da vi gik i vandet, men med tørdragt var det ikke specielt koldt at dykke. Hvis andre har lyst til at starte med dykning, eller vil udbygge deres nuværende viden om dykning, så sig til.. jeg er altid klar på at dykke ;o)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu