BS Besvaret July 16, 2006 Rapporter Besvaret July 16, 2006 Det er ville bare være lidt svært' date=' da de ville sende et brev med vores nye cpr-numre til vores postkasse i Sverige. Som vi ik har nøgler til. ;)[/quote'] Detalje selvfølgelig:o men da jeg flyttede første gang havde jeg god kontakt med sælger så de ringede da brevet var kommet og jeg afhentede med det samme.
Gio Besvaret July 16, 2006 Rapporter Besvaret July 16, 2006 Du kan ringe til Skatteverket og få det oplyst' date=' det gjorde jeg i hvert fald - selvom vi dog havde adgang til postkasse m.m.[/quote']Det er ikke altid dette kan lade sig gøre. Åbenbart afhængigt af hvem der lige tager telefonen.. :o
Guest jxhab Besvaret July 16, 2006 Rapporter Besvaret July 16, 2006 Det er ikke altid dette kan lade sig gøre. Åbenbart afhængigt af hvem der lige tager telefonen.. :o hehe ja det kan være.. ¨Jeg fik endda også min kærestes personnummer oplyst =) ..
Gio Besvaret July 16, 2006 Rapporter Besvaret July 16, 2006 Personnumre er ikke "hemmelige" herovre, på samme "måde" som de er det i DK. Men kunsten består i at have en adresse at oprette det på. Og har du, endnu, ikke en adresse herovre, så er det oftest umuligt at få at vide hvilket nummer du har fået. Men når først adressen er banket op, og flyttedatoen er oprinden...så er problemet ikke-eksisterende. Normalt, al´så....
Guest jxhab Besvaret July 16, 2006 Rapporter Besvaret July 16, 2006 Personnumre er ikke "hemmelige" herovre, på samme "måde" som de er det i DK. Men kunsten består i at have en adresse at oprette det på. Og har du, endnu, ikke en adresse herovre, så er det oftest umuligt at få at vide hvilket nummer du har fået. Men når først adressen er banket op, og flyttedatoen er oprinden...så er problemet ikke-eksisterende. Normalt, al´så.... hehe ja det er rigtig nok. Jeg ringede dog fra Danmark, da vi ikke havde overtaget huset endnu, men jeg gerne ville i gang med a bestille ting, men ja man kan være heldige =) .. Vi fik ordnet forsikring etc. inden vi flyttede .. Nok fordi vi også havde nogle fleksible sælgere =)
Raveie Besvaret July 16, 2006 Rapporter Besvaret July 16, 2006 Du kan ringe til Skatteverket og få det oplyst' date=' det gjorde jeg i hvert fald - selvom vi dog havde adgang til postkasse m.m.[/quote'] Jeg vil prøve imorgen at ringe til dem.
Raveie Besvaret July 16, 2006 Rapporter Besvaret July 16, 2006 Detalje selvfølgelig:o men da jeg flyttede første gang havde jeg god kontakt med sælger så de ringede da brevet var kommet og jeg afhentede med det samme. Vi fik af vide at de også kunne sende den per mail på dagen vi flytter til Sverige. Ik før.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu