Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej alle, Jeg leder efter en dyrehandler / akvariehandler, skal bruge nogle fisk og vandplanter til mit akvarie. Kender i nogle gode steder? Jeg ved der er én ved Jägersro (ved Coop), men den er ikke ret god, har været der. mvh, Christian

Besvaret

Hej alle, Jeg leder efter en dyrehandler / akvariehandler, skal bruge nogle fisk og vandplanter til mit akvarie. Kender i nogle gode steder? Jeg ved der er én ved Jägersro (ved Coop), men den er ikke ret god, har været der. mvh, Christian

Besvaret

Der ligger vist noget fiskeforretning (eller bare generelt en dyrehandel med fisk) i Mobilia Centeret. Da det ikke lige er min interesse, har jeg ikke været inde i den, og kan dermed ikke fortælle meget. Men er da helt overbevist om, at der lige til venstre i hjørnet når man kommer ind af en af de nordlige indgange, i den sydligeste bygning af centeret, ligger en mindre forretning med en del beboede akvarier. Indgangen jeg snakker om, er vist nok den hvor man også jogger lige ind i centerets lösgodis-butik med en pris på 4.99/100 gr. Prøv at tjekke den ud (altså butikken med akvarierne), så kan du evt senere her give til kende om butikken er "godkendt" eller ej happy.gif

Besvaret

Hej Credde! Der ligger også en butik på Ringgatan nær värnhem. Jeg har ikke været inde i den, men den ser rimelig stor ud...

Besvaret

Sjovt nok så går jeg også og kikker efter akvarie, Den i mobilia har lidt men ikke det store, det er mest filsk og tilbehør, syns ik jeg så så mange planter osv.

Guest christian
Besvaret

Akvarier: Skal det være nyt, så køb det ikke i sverige, men i stedet for hos eks. www.cichlidecentret.dk. Er brugt ok, så se www.dba.dk eller www.ciklid.se. Fisk: Det afhænger jo af om det skal være selskabsfisk eller ciklider osv. Den eneste butik der har haft nogle ordentlige ciklider herovre, som jeg har været i, er denne her: http://www.ciklid.se/annonsor_visa.asp?NR=19 Alle andre hernede i skåne har været skuffende. Det skal måske lige siges at jeg er ciklide-mand. Se gerne mine akvarier på www.hinloev.dk

Besvaret

Jeg fandt faktisk et rigtig godt sted. Jäger Zoo hedder den, ligger hvis man kører forbi El-giganten ved Jägersro ud af Jägersrovägen, var forbi her i dag, rigtig god betjening, gode vandplanter og fisk. Må vist se at få købt mig et større akvarie. mvh, Christian

Besvaret

Forresten flotte akvarier Hinløv, er også selv en Ciklide mand, men har pt. kun et mikro akvarie, skal dog have købt et større så jeg kan få mig ciklider igen. mvh, Christian

Besvaret

Jeg har et tilsalg.. det er vist på 600L med næsten helt ny pumpe.. pris 3500 sek

Besvaret

Til Hinløv Hvad i alverden er en "selskabsfisk" ??? Jeg aner ikke en bjælde om fisk....

Besvaret

crede> Hvis du skal skifte akvarie ud kunne jeg muligvis være intr i at købe det gamle.. Skriv en mail hvis det er.

Besvaret

Palle: Det er fisk der ikke kræver den store opmærksomhed/pasning/viden for at holde. Typisk "almindelige" akvariefisk som zebra-fisk, neon-fisk osv osv osv. Ciklider kræver en del mere opmærksomhed, og kan også blive stressede hvis der foregår for meget omkring dem. Selvf. findes der ciklider som er nemme, og som næsten passer sig selv. Men generelt er ciklide-folket lidt nørdede på den gode måde, og går meget op i at passe deres forskellige ciklide-arter på den rigtige måde. Men ciklider er altså også pokkers facinerende fisk....når man nu absolut skal have et gennemsigtigt badekar stående i stuen. happy.gif

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...