Guest spiff Skrevet April 21, 2004 Rapporter Skrevet April 21, 2004 Årrrh... Man bliver så træt! Ringede i går til Europæiske for at bestille 2 ugers rejseforsikring i Asien. Fortalte at jeg bor i Sverige, arbejder i Danmark og har et Dansk papsygesikringsbevis. Det var et stort problem for dem. Og hvor meget jeg end forklarede, ville de ikke sælge mig en forsikring. Endte med at ringe til Gouda i dag. Her var det ikke noget problem. Vist nok også lidt billigere...
Guest spiff Besvaret April 21, 2004 Rapporter Besvaret April 21, 2004 Årrrh... Man bliver så træt! Ringede i går til Europæiske for at bestille 2 ugers rejseforsikring i Asien. Fortalte at jeg bor i Sverige, arbejder i Danmark og har et Dansk papsygesikringsbevis. Det var et stort problem for dem. Og hvor meget jeg end forklarede, ville de ikke sælge mig en forsikring. Endte med at ringe til Gouda i dag. Her var det ikke noget problem. Vist nok også lidt billigere...
Guest lars Besvaret April 21, 2004 Rapporter Besvaret April 21, 2004 Prøv ellers at chekke din hjemmeforsikring. I Sverige indgår der ofte en rejseforsikring...
Guest spiff Besvaret April 21, 2004 Rapporter Besvaret April 21, 2004 Tænkte jeg ikke lige på - Bestilte den nærmest af vane. Tak for tippet
ulmus Besvaret April 22, 2004 Rapporter Besvaret April 22, 2004 Spiff > det er ikke sikkert, at din hämförsäkr. indeholder en rejseforsikring, men så kan den sikkert tilkøbes. Det gjorde jeg for sek.120:- da jeg skulle til New York, og den gjaldt i et år.
Gio Besvaret April 22, 2004 Rapporter Besvaret April 22, 2004 Europæiske er netop kommet ud med forsikring mod terror og kidnapning! ...efter opfordring fra en masse kunder, siger de selv i dagens nyheder. Det var bare lige en forbrugeroplysning jeg skulle have ud mellem sidebenene...
Guest homer Besvaret April 27, 2004 Rapporter Besvaret April 27, 2004 Jesper> Den forsikring du snakker om har både Europæiske og Gouda haft i snart et år - så det godt i avisen, men det er en gaaaammel nyhed! Gouda forsikrer danskere i Sverige der rejser uden problemer - og endda billigere end Europæiske - har ikke haft andet end bøvl med Europæiske, så Gouda er klart mit valg... Bare til info.. :-)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu