Jump to content

En dansker mere i Sverige

Recommended Posts

Guest lasse
Skrevet

hej allesammen.... ja så blev det min tur til at flytte til sv, har købt en lejlighed i Malmö\Munkhättegatan flytter ind d. 07/07-04, kanon side har fået svar på mange ting.... mvh lasse

Besvaret

hej allesammen.... ja så blev det min tur til at flytte til sv, har købt en lejlighed i Malmö\Munkhättegatan flytter ind d. 07/07-04, kanon side har fået svar på mange ting.... mvh lasse

Guest kikkomania
Besvaret

velkommen Lasse. Min kæreste og jeg er selv flyttet over for 1,5 månedensiden og vi ELSKER at være herovre. Vi har købt ved koncerthuset, ikke langt fra trianglen /Peter

Guest mikkel
Besvaret

Også velkommen herfra :-) Jeg har faktisk også selv lige købt lejlighed og flytter til Limhamn d. 15.09

Besvaret

Velkommen til det forjættede Sverige.... Jeg håber du har lyst til at deltage i nogle af de arrangementer som der bliver lavet. Og, også til alle de "nye".... kom nu bare ud af starthullerne... Der er jo fodbold i næste uge (t.ex.)

Guest jesper
Besvaret

...og ellers er Ying og Palle skidego´e til det med pasta og rødvin! :-) Hvornår er det tid igen? *s*

Besvaret

Tak for velkomsten!!!!! jeg glæder mig til at flytte men har også en lidt mærkelig fornemmelse man flytter jo til et andet land, men håber det bliver godt :-)... og lige lidt om mig selv.. er 24 år, er alene og arb som vægte.. ps: er altid frisk på et arrangementer mvh lasse (den nye dansker i sverige) :-)..

Besvaret

Ja, hvornår er det tid igen ?? Kunne ellers være sjovt at blive inviteret på pasta og rødvin ;o) hehe

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...