Guest lasse Skrevet June 10, 2004 Rapporter Skrevet June 10, 2004 hej allesammen.... ja så blev det min tur til at flytte til sv, har købt en lejlighed i Malmö\Munkhättegatan flytter ind d. 07/07-04, kanon side har fået svar på mange ting.... mvh lasse
Guest lasse Besvaret June 10, 2004 Rapporter Besvaret June 10, 2004 hej allesammen.... ja så blev det min tur til at flytte til sv, har købt en lejlighed i Malmö\Munkhättegatan flytter ind d. 07/07-04, kanon side har fået svar på mange ting.... mvh lasse
Guest nikolaj Besvaret June 10, 2004 Rapporter Besvaret June 10, 2004 Velkommen til Lasse, her skal du nok få det godt
Guest kikkomania Besvaret June 10, 2004 Rapporter Besvaret June 10, 2004 velkommen Lasse. Min kæreste og jeg er selv flyttet over for 1,5 månedensiden og vi ELSKER at være herovre. Vi har købt ved koncerthuset, ikke langt fra trianglen /Peter
Guest mikkel Besvaret June 10, 2004 Rapporter Besvaret June 10, 2004 Også velkommen herfra :-) Jeg har faktisk også selv lige købt lejlighed og flytter til Limhamn d. 15.09
Guest palle Besvaret June 10, 2004 Rapporter Besvaret June 10, 2004 Velkommen til det forjættede Sverige.... Jeg håber du har lyst til at deltage i nogle af de arrangementer som der bliver lavet. Og, også til alle de "nye".... kom nu bare ud af starthullerne... Der er jo fodbold i næste uge (t.ex.)
Guest jesper Besvaret June 10, 2004 Rapporter Besvaret June 10, 2004 ...og ellers er Ying og Palle skidego´e til det med pasta og rødvin! :-) Hvornår er det tid igen? *s*
Guest lasse Besvaret June 10, 2004 Rapporter Besvaret June 10, 2004 Tak for velkomsten!!!!! jeg glæder mig til at flytte men har også en lidt mærkelig fornemmelse man flytter jo til et andet land, men håber det bliver godt :-)... og lige lidt om mig selv.. er 24 år, er alene og arb som vægte.. ps: er altid frisk på et arrangementer mvh lasse (den nye dansker i sverige) :-)..
Guest lasse Besvaret June 10, 2004 Rapporter Besvaret June 10, 2004 ups der skulle stå arb som vægter og ikke vægte.. mvh lasse..
Guest palle Besvaret June 11, 2004 Rapporter Besvaret June 11, 2004 Ja, hvornår er det tid igen ?? Kunne ellers være sjovt at blive inviteret på pasta og rødvin ;o) hehe
Gio Besvaret June 11, 2004 Rapporter Besvaret June 11, 2004 Ja..ok...well...er vel ved at være min tur igen! :-)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu