Guest christian Skrevet September 7, 2004 Rapporter Skrevet September 7, 2004 Det ser ud til at dette forum måske er ved at blive for stort til at alle bare kan skrive hvad de lyster med vilkårlige profilnavne (med hentydning til denne tråd: http://www.sunddebat.com/discus/messages/173/1502.html?1094551322) Hvad mener andre om det? (udover at der selvfølgelig ligger noget arbejde i det)
Guest christian Besvaret September 7, 2004 Rapporter Besvaret September 7, 2004 Det ser ud til at dette forum måske er ved at blive for stort til at alle bare kan skrive hvad de lyster med vilkårlige profilnavne (med hentydning til denne tråd: http://www.sunddebat.com/discus/messages/173/1502.html?1094551322) Hvad mener andre om det? (udover at der selvfølgelig ligger noget arbejde i det)
Guest palle Besvaret September 7, 2004 Rapporter Besvaret September 7, 2004 Helt enig. Jeg tænkte præcis det samme, da jeg så det indlæg.
Guest dennis Besvaret September 7, 2004 Rapporter Besvaret September 7, 2004 men hvordan får man en profil? jeg har nu to gange skrevet til admin men har intet hørt. første gang for flere måneder siden og sidste gang i sidste uge
Guest Trine Besvaret September 7, 2004 Rapporter Besvaret September 7, 2004 Vi havde lignende problemer.. 1 problem skyldes at det mail-link der ligger i forbindelse med min profil ikke virker (?) Skriv istedet en mail på ham der hedder Steen Elm på abronsius@comhem.se så går det vist....
Nils Besvaret September 7, 2004 Rapporter Besvaret September 7, 2004 Det er lidt pudsigt, at hver gang, der dukker et åndssvagt indlæg op, så afføder det 20 (21 med dette) indlæg om, hvor åndssvagt det åndssvage indlæg dog var etc etc etc. Det har sin egen værdi, at alle og enhver kan bidrage eller søge svar. At registrere sig, synes jeg i andre sammenhænge er et temmelig højt dørtrin at komme over, et signal om, at det er et lukket selskab, man nu prøver at blive en del af. Det åbne forum har jo fungeret ganske udmærket, også selv om der over årene har samlet sig en del sludder og vrøvl i krogene, men ingen er jo forpligtet ud over sine evner.
Admin Besvaret September 7, 2004 Rapporter Besvaret September 7, 2004 "men hvordan får man en profil? jeg har nu to gange skrevet til admin men har intet hørt. første gang for flere måneder siden og sidste gang i sidste uge" Jeg ved ikke hvad der er galt med din e-mail men du ER oprettet og HAR fået svar.
Admin Besvaret September 7, 2004 Rapporter Besvaret September 7, 2004 "1 problem skyldes at det mail-link der ligger i forbindelse med min profil ikke virker" Hvilken adresse er det ?
Guest dennis Besvaret September 7, 2004 Rapporter Besvaret September 7, 2004 "Jeg ved ikke hvad der er galt med din e-mail men du ER oprettet og HAR fået svar." Det lyder godt nok besynderligt. Men jeg har da vist noget jeg skal have kigget på med min mail så Kan jeg lokke dig til at sende de info igen? min mail skulle altså virke (jeg får da andre mails i hvert fald)
Admin Besvaret September 7, 2004 Rapporter Besvaret September 7, 2004 Jeg ved ikke om det er fordi du har "postmaster" i adressen. Det var et helt tilfælde at jeg så den da jeg har sat alt med "postmaster" ind i en speciel mappe, da jeg får en del af den slags.
Guest dennis Besvaret September 7, 2004 Rapporter Besvaret September 7, 2004 jeg ved ikke lige hvorfor jeg ikke fik den første mail. adressen med postmaster virker også (prøvede det lige af) men jeg skal nok lige have fundet mig en anden afsender adresse. Men nu virker det og tak for det :-)
Guest Trine Besvaret September 8, 2004 Rapporter Besvaret September 8, 2004 Hej Steen Vi har flere gange mailet til din steenelm/telia mail (det link der kommer op ved mislykket inlogning), men har hver gang fået mailen retur med ukendt modtager.... Det er iøvrigt forsøgt fra forskellige afsender adresser;-) Det var den mail jeg mente da jeg skrev "1 problem skyldes at det mail-link der ligger i forbindelse med min profil ikke virker"
Admin Besvaret September 8, 2004 Rapporter Besvaret September 8, 2004 Moerke, Det ser jeg nu og har rettet det, men den adresse der står ved "kontakt ordstyrer", skulle virke og nu skulle det gerne være ens alle steder.
ulmus Besvaret September 8, 2004 Rapporter Besvaret September 8, 2004 Som Nils synes jeg heller ikke, at der skal være registreringsTVANG, men efter at en eller anden idiot har misbrugt mit navn, vil jeg fremover KUN skrive indlæg med min profil, som jeg jo nu har lært at bruge. ;o)
Nif Besvaret September 12, 2004 Rapporter Besvaret September 12, 2004 Nils>> Vil ikke give dig ret i at det er et signal om et lukket selvskab. ALLE kan jo oprette en profil. Eneste ting er bare at der ikke er flere med samme bugernavn.
swoop Besvaret September 12, 2004 Rapporter Besvaret September 12, 2004 Jeg syntes faktisk at det er helt okay. Kan ikke se hvorfor man ikke skulle ville registrere sig, det gør man jo alle andre steder når man skal hente og bruge nogle andre sider/download.
Guest michaelbo Besvaret September 12, 2004 Rapporter Besvaret September 12, 2004 Tja jeg ved ikke med registrering.. bum bum Jeg ve ihvert fald at jeg ville have registreret mig som bruger, hvis det havde været krævet da jeg begyndte at søge oplysninger om Sverige. Jeg synes at der er begyndt at komme nogle indlæg af underlig karakter, indlæg der har en eller anden form for provokerende karakter. Det ville absolut være synd hvis sitet skulle drukne i Spam, da det er det bedste site på nettet overhovedet hvor man kan finde info om at flytte til Sverige. Roser til Steen og eventuelle andre der holder sitet kørende.
Nif Besvaret September 14, 2004 Rapporter Besvaret September 14, 2004 Så er jeg blevet registreret. Takker Steen Elm for den hurige behandling.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu