Guest thomas Skrevet December 7, 2004 Rapporter Skrevet December 7, 2004 www.oresundsinfo.dk Det ser nu ganske fornuftigt ud. Læs mere derinde omkring den Dansk/Svenske skole m.v.
Guest thomas Besvaret December 7, 2004 Rapporter Besvaret December 7, 2004 www.oresundsinfo.dk Det ser nu ganske fornuftigt ud. Læs mere derinde omkring den Dansk/Svenske skole m.v.
dan Besvaret December 7, 2004 Rapporter Besvaret December 7, 2004 Den ser god ud - men det er jo desværre rene gentagelser af alt hvad der står i dette forum.
Guest kim Besvaret December 7, 2004 Rapporter Besvaret December 7, 2004 Jo - men der er ikke startet nogen endeløs debat om dansk stemmeret - endnu ;-)
ulmus Besvaret December 8, 2004 Rapporter Besvaret December 8, 2004 Til orientering: Det er ikke en PRIVAT debatside, men derimod Øresunddirekt, der kører den.
Guest kim Besvaret December 8, 2004 Rapporter Besvaret December 8, 2004 Ulmus, Hvad bygger du dit udsagn om privat/ikke-privat på. Det er vel ikke sådan at du har besøgt .com-adressen i stedet for .dk-adressen? Sidstnævnte ser temmelig privat ud - når man ser på den kvalitetsmæssigt, håber jeg at den er privat.
Guest nicolaj Besvaret December 8, 2004 Rapporter Besvaret December 8, 2004 Et whois opslag: Domain: oresundsinfo.dk DNS: oresundsinfo.dk Registered: 2002-09-30 Registrant Handle: C2779-DK Name: Catapult Address: Nr. Farimagsgade 33 Postalcode: 1364 City: K�benhavn K Country: Danmark Phone: +45 70205021 Fax: +45 Email: kontakt@catapult.dk Administrator Handle: C2780-DK Name: Catapult Address: Nr. Farimagsgade 33 Postalcode: 1364 City: K�benhavn K Country: Danmark Phone: +45 70205021 Fax: +45 Email: kontakt@catapult.dk Billing contact Handle: C2780-DK Name: Catapult Address: Nr. Farimagsgade 33 Postalcode: 1364 City: K�benhavn K Country: Danmark Phone: +45 70205021 Fax: +45 Email: kontakt@catapult.dk Nameservers Hostname: ns.phd.dk Handle: KD78-DK Hostname: ns2.phd.dk Handle: KD78-DK
ulmus Besvaret December 8, 2004 Rapporter Besvaret December 8, 2004 Tja, hvad kan jeg sige? Se hvad tid, jeg har sendt indlægget :-( Jeg er stadigvæk overbevist om, at jeg så det et eller andet sted i den pågældende debat, men da jeg ikke kan finde det igen, er jeg måske faldet i søvn indimellem. Beklager mit tåbelige indlæg, som åbenbart ikke har noget som helst på sig. Men sådan kan det altså gå, når man for 3. nat i træk ikke har kunne sove. SORRY.
Guest nicolaj Besvaret December 8, 2004 Rapporter Besvaret December 8, 2004 Tjah, vi kan vist alle tage fejl på den tid af døgnet, så mon ikke det går:-) Hvad er det for noget med den manglende nattesøvn? Det er da skidt:-/
dan Besvaret December 9, 2004 Rapporter Besvaret December 9, 2004 Jeg har talt med webmaster på det nye site, og han har startet den helt på eget privat initiativ. Det eneste han har med Øresunddirekt at gøre, er at han er med i deres brugerpanel, hvad det så end er.
Guest ulla Besvaret December 9, 2004 Rapporter Besvaret December 9, 2004 LLooLLLL Ulmus.......jeg har ikke sovet hele natten i et år nu...pga min datter og jeg er sgu ikke sur ;-)
ulmus Besvaret December 9, 2004 Rapporter Besvaret December 9, 2004 Ulla> jeg forstår ikke dit indlæg - jeg er sq da ikke sur. Jeg forklarede bare, hvordan jeg kunne tage fejl, idet jeg mente, at jeg havde læst inde i den nye debat, at der et eller andet sted stod noget om øresunddirekt. Og da jeg alligevel ikke kunne sove, sad jeg fjumrede ved computeren. Nu skal I jo heller ikke vende og dreje alt, hvad jeg skrive til noget negativt, vel. Skyd mig ikke noget i skoene, som ikke er sandt, tak. ;o)
Guest per Besvaret December 11, 2004 Rapporter Besvaret December 11, 2004 Problemet ligger i, at der er flere Øresundsinfo sider: www.oresundsinfo.dk www.oresundsinfo.org Ja, der er svaret :-)
Guest per Besvaret December 11, 2004 Rapporter Besvaret December 11, 2004 Der findes faktisk tre: www.oresundsinfo.dk www.oresundsinfo.org www.oresundsinfo.se Det er da ikke nemt at finde runddt i
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu